۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۹
کد خبر: 82046464
T T
۰ نفر

هیات اقتصادی اتریش در راه استان مركزی

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۹
کد خبر: 82046464
هیات اقتصادی اتریش در راه استان مركزی

اراك- ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی، كشاورزی، صنعت و معدن اراك گفت: هیاتی اقتصادی متشكل از 35 مدیر بخش خصوصی كشور اتریش به سرپرستی وزیر اقتصاد اتریش سفلی به استان مركزی سفر می كنند.

محمد رضا جعفری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این هیات هفته جاری به منظور آشنایی با توانمندی های و ظرفیت های بخش صنعتی و اقتصادی و بررسی راهكارهای ارتقای همكاری های دوجانبه به اراك سفر می كند.
وی ادامه داد: این سفر ها با هدف جذب سرمایه گذار خارجی در استان و رفع دغدغه های مسئولان و مردم در زمینه اشتغال زایی انجام می شود.
رئیس اتاق بازرگانی، كشاورزی، صنعت و معدن اراك بیان كرد: در پساتحریم دور جدید همكاری‌های تجاری با كشورهای مختلف برای ایران آغاز شده و استان مركزی نیز به عنوان قطب صنعتی و كشاورزی در مركز كشور، یكی از اهداف مراودات جدید است.
جعفری گفت: در این سفر هیات تجاری اتریش ضمن بازدید از صنایع مستقر در شهرستان اراك با فعالان بخش اقتصادی و استاندار استان مركزی نیز دیدار و گفتگو می كند.
استان مركزی قطب دوم صنایع مادرتخصصی و قطب چهارم صنعت كشور است و ظرفیت های دانش بنیان، گردشگری، كشاورزی و دانش فنی و خدمات خوبی را برای توسعه تجارت خارجی دارد.
1955/6012

سرخط اخبار استان‌ها