سرهنگ اسفندیار احمدی فرمانده انتظامی شهرستان خوی از امحاء بیش از 15 تن مواد غذایی و دارویی غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته به ارزش بیش از 4میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، اسفندیار احمدي گفت: با همکاري و حضور نمايندگان فرمانداري، نماينده دادستاني و تعزيرات حکومتي بيش از 15 تن انواع مواد غذايي و دارويي غير بهداشتي و قاچاق در شهرستان خوي امحا شد .
وی افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش مواد غذايي و دارويي امحاء شده بيش از 4 ميليارد ريال برآورد شده است .
فرمانده انتظامی خوی با بيان اينكه قاچاق كالا مي تواند اثرات زيانباري غير قابل جبراني بر اقتصاد كشور وارد کند، افزايش دامنه بيكاري، به خطر انداختن سلامت و امنيت جامعه، رواج كالاهاي غير استاندارد و اخلال در بازار صادرات كشور را، از پيامدهاي قاچاق كالا عنوان کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود .
احمدی در پایان گفت: همانگونه که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامي تجربه ثابت کرده مشارکت عمومي برکات و ثمرات فراوان داشته لذا براي مقابله با پديده قاچاق مردم و مسئولان بايستي با تمام وجود در صحنه حاضر شده و فضاي موجود را براي عده اي قاچاقچي و فرصت طلب ناامن کنند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =