۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۹:۴۲
کد خبر: 81827911
T T
۰ نفر
سه تن داروی مخدر روانگردان در آبادان كشف و منهدم شد

آبادان-ایرنا-معاون غذا و دارو دانشكده علوم پزشكی آبادان گفت: سه تن دارو مخدر و روانگردان، مكمل رژیم غذایی و ورزشی در بازدیدهای اخیر كارشناسان بازرسی این معاونت كشف شد.

به گزارش ایرنا مرتضی جعفری شنبه در جمع خبرنگاران محلی آبادان، گفت:اقلام كشف شده شامل 200 نوع محصول دارویی، غذایی و آرایشی بهداشتی تاریخ گذشته و قاچاق می باشد.
وی اظهار داشت:این میزان ماده دارویی، غذایی و آرایشی از مراكز عرضه‌كننده مواد غذایی و آرایشی بهداشتی و عطاری‌ها، سالن‌های زیبایی و باشگاه‌های بدنسازی و داروخانه‌های شهرستان ضبط شد كه پس از اخذ مجوز از دادستان و با حضور نماینده پسماند شهرداری و نماینده نیروی انتظامی آبادان معدوم شد.
جعفری ادامه داد:عطاری های متخلف به اداره تعزیزات حكومتی شهرستان معرفی شده و با تخلف داروخانه ها در كمیسیون ماده 20 رسیدگی به تخلفات مركز درمانی رسیدگی می شود.
معاون غذا و داروی دانشكده علوم پزشكی آبادان در پایان سخنانش، از شهروندان خواست، اقلام دارویی، پودرهای مكمل رژیمی و ورزشی خود را از داروخانه‌های مجاز تهیه كرده و برای تهیه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در زمان تهیه از مراكز مجاز، در تقلبی نبودن كالا و تاریخ مصرف آن اطمینان حاصل كنند.
3015/6125

سرخط اخبار استان‌ها