اولین رویداد ریورس پیچ صنایع غذایی در لرستان برگزار می شود

اولین رویداد ریورس پیچ صنایع غذایی به همت شرکت شهرکهای صنعتی در استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، جلسه هماهنگی رویداد ریورس پیچ صنایع غذایی استان لرستان با حضور معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی لرستان ، مدیران عامل کارخانجات صنایع غذایی و فن بازار منطقه ای لرستان برگزار شد.

فرشاد کوشکی معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی در این جلسه با بیان ضرورت توسعه فناوری در واحدهای صنعتی ، بخش تحقیق و توسعه را ارگانی لازم و حیاتی برای تمام سازمانهایی دانست که قصد حضور فعال در بازارهای داخلی و خارجی را دارند و ادامه داد: جهت رقابت در سطح داخلی و بین المللی بایستی به سمت بومی سازی، توسعه و ارتقای دانش فنی در واحدهای صنعتی پیش برویم.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای کیفیت و تنوع محصول و رقابت پذیری در سطح واحدهای تولیدی، تنها مسیر این توسعه را از طریق بیان نیازهای فناورانه واحدها به جامعه علمی و دانشگاهی و ارتباط مستقیم صنعت و فناوری از طریق برگزاری رویدادهای تقاضا محور همچون ریورس پیچ عنوان کرد.

کوشکی که در جمع مدیران عامل کارخانجات صنایع غذایی همچون صنایع غذایی سویدا ، کارخانجات زرین ظفر خرم آباد ، کارخانه قند مائده افلاک و شیر پگاه لرستان سخن می گفت؛ از برگزاری رویداد ریورس پیچ ( ارائه نیازهای فناورانه صنعت به شرکت های دانش بنیان ، فناور و اساتید دانشگاه ) در ماه جاری خبر داد و افزود : شرکت شهرکهای صنعتی در راستای حمایت از ارتقای فناوری واحدهای صنعتی از قراردادهای رفع نیازهای فناورانه در این رویداد حمایت مالی و معنوی خواهد شد.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه در عصر نوین عرضه تولیدات ، تلاش واحدهای تولیدی به ارائه تولیداتی با کیفیت بالاتر برای بدست آوردن مشتری جدید و حفظ مشتریهای قبلی در رقابت با سایر تولید کنندگان فعالیت بیشتر آنها در زمینه تحقیقات را بدنبال دارد ، افزود : صنایع همگام با حرکت سریع و رشد فناوری در جهان می توانند با موفقیت بیشتری، بهره وری و انعطاف را در مواجهه با دانش روز از خود نشان دهند .

شایان ذکر است رویداد ریورس پیچ صنایع غذایی استان ، بهمن ماه جاری با ارائه حدود ۳۰ نیاز فناورانه در چند بخش نیازهای کارخانجات کیک و کلوچه ، مواد لبنی ، قند و شکر ، فرآورده های صبحانه و سایر صنایع به همت شرکت شهرکهای صنعتی لرستان و با همکاری فن بازار منطقه ای لرستان برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1865705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =