۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۷-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۴۹۱۳۷
انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۷-۱۱-۱۳۹۴

کشف ۶۰ هزار لیتر آبلیموی تقلبی در شیراز

این متخلفان علاوه بر تولید انواع محصولات غذایی تقلبی و غیر بهداشتی، مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را از بازار جمع آوری و با تغییر تاریخ مصرف دوباره بسته بندی و به بازار عرضه می کردند.
تعزیرات حکومتی شیراز اعلام کرد با متخلفان با اشد مجازات برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهرام افراسیابی کارشناس و بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس امروز گفت: در یک مرغداری متروکه در شیراز بیش از ۶۰ هزار لیتر آبلیموی تقلبی، ۶۰ کارتن آناناس تقلبی و تاریخ مصرف گذشته،بیش از ۲۰۰ هزار بر چسب آماده نصب انواع محصولات غذایی و بیش از ۱۰۰ هزار کارتن با برچسب شر کت های تولیدی مختلف کشف شد.

استخری کارشناس غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم گفت: متخلفان در این مکان غیر بهداشتی بدون رعایت اصول بهداشتی با استفاده از امولسیون رنگ غیر مجاز خوراکی، آب و اسیدهای صنعتی غیر مجاز آبلیموی تقلبی تولید و در ظرف ها و بسته بندی های حرفه ای با نصب برچسب های تقلبی شر کت های مختلف به بازار عرضه می کردند.

وی افزود: این متخلفان علاوه بر تولید انواع محصولات غذایی تقلبی و غیر بهداشتی، مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را از بازار جمع آوری و با تغییر تاریخ مصرف دوباره بسته بندی و به بازار عرضه می کردند.

مسعود فلاحی قاضی و رییس شعبه ۹ تعزیرات حکومتی شیراز هم گفت: طبق تبصره ۳ ماده ۵۹ قانون نظام صنفی برای متخلفان پرونده تشکیل شده است و با آن ها با اشد مجازات، برخورد قانونی خواهد شد.

هنگام ورود گروه بازرسی متخلفان در صحنه حضور نداشتند ولی آنان که یک گروه ۵ نفره هستند شناسایی و پرونده شان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و تغزیرات حکومتی ارسال شد.
برچسب ها: آبلیمو ، شیراز
ارسال به دوستان
چرا پوتین با عصاره شاخ گوزن حمام می‌کند؟ بازداشت ۳ نفر در لندن به اتهام همکاری با سرویس جاسوسی هنگ‌کنگ عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه سواری پژو ۲کشته برجای گذاشت بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب (عکس) فرمانده کل سپاه : اقتدار امروز ایران محصول مقاومت در جنگ بی‌پایان با شکل‌های مختلف است به سگ‌های ولگرد غذا ندهید نماینده مجلس: شناسایی و معرفی بی حجاب ها براساس ساما‌نه و از طریق دوربین انجام ‌می‌شود بوی بدی که نشانه ناسالم بودن موز است منابع هندی: قرارداد 10 ساله هند با ایران برای مدیریت بندر چابهار  خشک‌ترین استان کشور سیراب می‌شود! منطقه ۱۲ تهران سخت‌ترین مناطق در جمع آوری پسماند/درآمد ۲ هزار میلیاردی مافیای زباله سه کودک قربانی رانش زمین در ویتنام عباس عبدی : وقتی علم الهدی برای دفاع از حجاب به داستان منیژه استناد می‌کند یعنی کفگیر به ته دیگ خورده کشف یک راز عجیب در مغز دیکتاتور‌ها و قاتلان؛ «لانه شیطان» چیست؟ «اینفلوئنسر های نوجوان» چگونه بر زندگی کودکان مان تاثیر می گذارند؟
وبگردی