۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶
کد خبر: 81914568
T T
۰ نفر
شهرك جديد كشاورزي در استان اردبيل ايجاد مي شود

اردبيل - ايرنا - مدير شركت شهرك هاي كشاورزي سازمان جهاد كشاورزي استان اردبيل از ايجاد شهرك عظيم كشاورزي در اين استان خبر داد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي جهاد كشاورزي اردبيل ، صراف احمدي روز يكشنبه گفت: با توجه به شرايط اقليمي ، تامين آب مورد نياز بهنگام و اراضي مستعد و يكپارچه مي توان زنجيره كامل توليد اعم از توليد ، فرآوري ، بسته بندي و نگهداري را با هدف صادرات توامان در محلي مشخص راه اندازي كرد.
او اظهار كرد: بر اساس مطالعات انجام شده هم از نظر فني ، هم از نظر اقتصادي و هم از نظر ايجاد اشتغال پايدار ، منطقه شمال استان مكاني مناسب تشخيص داده شده و مقدمات ايجاد و احداث شهرك كشاورزي با همراهي مسوولان استان در حال پيگيري است.
احمدي افزود: با راه اندازي شهرك كشاورزي در استان و با استفاده از ظرفيت هاي دانش بنيان ، جذب سرمايه گذاران علاقمند به سرمايه گذاري در منطقه استفاده از تكنولوژي نوين دنيا و استفاده از دانش و تجربيات كار آفرينان در كشور كه در حال شناسايي آنها هستيم افق روشن پيش بيني شده است.
او اظهاراميدواري كرد در كنار پيگيري برنامه هاي طراحي و تدوين شده براي توسعه نسبت به ساماندهي فعاليت هاي واحد هاي گلخانه اي كه به صورت پراكنده در استان و در سطح حدود 110 هكتار فعاليت مي كنند اقدامات مثبتي انجام شود.
6018/ 1257

سرخط اخبار استان‌ها