بازدید 2459
معاون وزیر جهاد کشاورزی :

قیمت گوشت مرغ سیر نزولی دارد

معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی قیمت امروز عمده فروشی گوشت مرغ در میدان بهمن را هر کیلو 6 تا 6هزار و 200 تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۶۲۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 25 September 2016
 معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی قیمت امروز عمده فروشی گوشت مرغ در میدان بهمن را هر کیلو 6 تا 6هزار و 200 تومان اعلام کرد.
حسن رکنی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره اینکه امسال بیش از 2میلیون تن گوشت مرغ در کشور تولید می شود ، افزود: در فصول مختلف سال بر اساس عرضه و تقاضای بازار قیمت گوشت مرغ نوسان دارد به طور مثال در ماه های فروردین ، ‌ماه محرم و ماه مبارک رمضان شاهد افزایش تقاضای بازار و تغییر قیمت گوشت مرغ هستیم.

وی گفت : بنابر این وزارت جهاد کشاورزی برای مدیریت بازار گوشت مرغ در ماه هایی که تقاضا کاهش می یابد گوشت مرغ را خریداری و ذخیره سازی می کند تا در ماه های پر تقاضا به بازار عرضه کند.

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی افزود: قیمت گوشت مرغ در یک ماه گذشته سیر نزولی داشته است و در روزهای اخیر به کمتر از 7 هزار تومان در خرده فروشی ها رسیده است.

رکنی گفت: قیمت گوشت مرغ بر اساس گزارش میدان بهمن امروز 6 تا 6 هزار و 200 تومان بوده که در خرده فروشی ها معمولا با 10 درصد افزایش عرضه می شود بنابراین افزایش قیمتی مشاهده نشده است.

وی افزود: میزان تولید هیچ تغییری نکرده است و هیچ مشکلی برای عرضه گوشت گرم مرغ وجود ندارد و چنانچه نیاز باشد از ذخایر گوشت مرغ برای تامین نیاز بازار بویژه در ماه محرم استفاده می شود.

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: عرضه گوشت گرم مرغ با قیمت هر کیلو 8 هزار تومان هیچ منطقی ندارد.
رکنی گفت : در صورت نیاز گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 5 هزار و 100 تومان عرضه خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم