۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲
کد خبر: 82273943
T T
۰ نفر
هیات روسی از واحدهای تولیدی و كشاورزی كهگیلویه و بویراحمد دیدن كردند

یاسوج- ایرنا- شماری از فعالان اقتصادی و مسئولان دولتی استان امسك روسیه روز پنجشنبه از تعدادی از واحدهای صنعتی، كشاورزی و مكان های گردشگری كهگیلویه و بویراحمد دیدن كردند.

به گزارش ایرنا هیات 17 نفره روسی كه دیروز به منظور توسعه همكاری های اقتصادی با كهگیلویه و بویراحمد به یاسوج سفر كردند از شركت های صنعتی، شهرك های صنعتی و برخی كارخانه های یاسوج دیدن كردند.
اعضای این هیات در این بازدید ظرفیت های صادرات كالاهای صنعتی، دارویی و بهداشتی این استان را بررسی كردند و با شرایط سرمایه گذاری در نواحی صنعتی كهگیلویه و بویراحمد آشنا شدند.
فعالان اقتصادی روسی در بخش كشاورزی با بازدید از تعدادی گلخانه ها و طرح های كشاورزی با محصولات استان و راه های همكاری دوجانبه آشنا شدند.
فعالان اقتصادی روسی همچنین با بازدید از چند مكان گردشگری به بررسی فرصت های سرمایه گذاری و تبادل گردشگر در استان كهگیلویه و بویراحمد و ظرفیت های آن پرداختند.
به گفته جبار كیانی رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و كشاورزی یاسوج هیات روسی تحت تأثیر ظرفیت های اقتصادی استان قرار گرفتند و این سفر و بازدیدهای صورت گرفته نوید آینده ای بهتر برای توسعه روابط اقتصادی كهگیلویه و بویراحمد با خارج از مرزها را می دهد.
هیات 17 نفره از مسئولان سیاسی و فعالان اقتصادی استان امسك روسیه صبح چهارشنبه به منظور توسعه روابط تجاری و اقتصادی با كهگیلویه وبویراحمد وارد یاسوج شد.
امسك در جنوب غربی سیبری واقع شده و دومین شهر بزرگ در شرق كوه های اورال به شمار می آید كه فاصله بین این استان تا مسكو 2700 كیلومتر است.
خبرنگار: سید ولی موسوی نژاد** انتشار دهنده: حسینعلی راشكی
6110/8005

سرخط اخبار استان‌ها