پانزدهمين نمايشگاه بين المللي دام و طيور با حضور 480 شركت داخلي و خارجي برگزار مي شود

تهران- ايرنا- پانزدهمين نمايشگاه بين المللي دام، طيور و فرآورده هاي لبني و صنايع وابسته و همچنين نخستين نمايشگاه خوراك و آبزيان با حضور 480 شركت داخلي و خارجي از ششم تا نهم آبان ماه جاري در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي شود.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، از مجموع شركت هاي حاضر در اين نمايشگاه بين المللي 360 شركت داخلي و 120 شركت خارجي از 20 كشور جهان شامل تركيه، اتريش، چين، فرانسه، اسپانيا، بلژيك، ايتاليا، دانمارك، هلند، آلمان، برزيل، استراليا، هند، كره جنوبي ، مجارستان، تايوان، روماني، آرژانتين و ژاپن مشاركت دارند.
شركت كنندگان در اين نمايشگاه جديدترين محصولات توليدي، پژوهشي، ماشين آلات، تجهيزات و خدمات مرتبط، انواع تجهيزات مورد نياز صنايع دامپروري و مكمل هاي خوراكي، دامپزشكي و واكسن هاي دامي، دارو و مكمل هاي غذايي، فرآورده ها و توليدات لبني، انواع خوراك دام و مكمل، ماشين آلات و تجهيزات، داروهاي دامپزشكي و ضدعفوني كننده ها، مكمل ها و افزودني هاي خوراك دام و طيور، تجهيزات و لوازم مرغداري، تجهيزات و ماشين آلات دامپروري و تجهيزات گرمايشي و سرمايشي را در معرض نمايش عموم مي گذارند.
در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي دام و طيور و فرآورده هاي لبني و صنايع وابسته، زمينه براي معرفي توانمندي ها و دستاوردهاي متخصصان كشورمان در حوزه هاي مختلف و در راستاي افزايش سطح مبادلات تجاري فراهم شده است.
توسعه صادرات غيرنفتي، آشنايي شركت كنندگان و بازديدكنندگان با آخرين دستاوردهاي علمي و صنعتي اين حوزه ها، اشتغال و كارآفريني، ارتقاي دانش و تبادل اطلاعات بين شركت كنندگان از ديگر اهداف اين نمايشگاه است .
اين نمايشگاه از ساعت 10 تا 18 عصر روزهاي ششم تا نهم آبان ماه پذيراي حضور علاقمندان است.
اقتصام**9186**1561** خبرنگار: هما همت خواه**انتشاردهنده: مژگان توانا
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد