۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۴۲
کد خبر: 82279158
T T
۰ نفر
ذخيره سازي حدود هفت هزار تن سيب و پرتقال نوروزي در استان تهران

تهران- ايرنا- مدير تنظيم بازار محصولات كشاورزي استان تهران از ذخيره سازي حدود هفت هزار تن محصول سيب و پرتقال براي ايام نوروز خبر داد و گفت: در ايام پاياني سال اين ميزان پرتقال و سيب در سطح استان تهران عرضه مي شود.

علي عابدي عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: سازمان جهاد كشاورزي استان تهران با همكاري سازمان تعاون روستايي تامين كننده ميوه شب عيد شهروندان در سطح استان است و در اين ايام فروش محصولاتي همچون پرتقال و سيب با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است.
وي بيان ذخيره سازي هفت هزار تن محصول سيب و پرتقال بيان كرد: در ايام پاياني سال پنج هزار تن پرتقال و يك هزار و 500 تن سيب در كلانشهر تهران و ساير شهرستانهاي استان تهران عرضه مي شود.
مدير تنظيم بازار محصولات كشاورزي استان تهران خاطرنشان كرد: اين سهميه بر اساس تقاضاي شهروندان صورت مي گيرد و هيچ كمبودي در زمينه عرضه سيب و پرتقال در سطح استان نداريم.
وي تصريح كرد: يك هزار و 500 تن سيب استان تهران امسال از باغات شهرستان دماوند تامين مي شود و ما امسال هيچ گونه وارداتي در زمينه سيب درختي نداريم.
به گفته عابدي هماهنگي خوبي براي ذخيره سازي بين كشاورزان استان تهران و استانهاي شمال كشور صورت گرفته و در روزهاي پاياني سال محصولات سيب و پرتقال با قيمت دولتي و با كيفيت مناسب در اختيار شهروندان قرار مي گيرد.
وي يادآور شد: عرضه محصولات سيب و پرتقال در كلانشهر تهران در جايگاههاي ميوه و تره بار شهرداري تهران و در شهرستانها در جايگاههاي مشخص شده عرضه مي شود.
* براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيد محمد جواد آل داود انتشاردهنده: موسي فعاليان
تهرام/7243/ 1539
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد