در ۲۶مهرماه جاری، پربازدیدترین اخبار به ماجراهای سیاسی مربوط بود. البته نه ماجراهای خیلی جدی، بلکه رژیم غذایی احمدی‌نژاد در ساختمان پاستور مورد توجه مخاطبان قرار داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بین مخاطبان سرویس سیاسی، همچنان بحث بازی ایران و کره در روز تاسوعا، داغ است. به خصوص زمانی که خبر  اولین واکنش روحانی به بازی ایران و کره در روز تاسوعا منتشر شد. البته مخاطبان به ماجراهای هزار و یک شب و دنباله‌دار دولت گذشته هم حساس هستند چون روایتی از آبگوشت‌خوری احمدی‌نژاد و مشایی در پاستور بسیار پرکلیک بود.  روایت تازه سرلشگر فیروزآبادی از از وقایع ١٨ تیر هم بازدید زیادی داشت که به نظر می رسد به دلیل ناگفته هایی است که برای اولین بار توسط گوینده این مطلب، بیان شده.

در حوزه اخبار اقتصادی  اعلام نرخ رنو کوئید برای مخاطبان جذاب بود. پس از آن بود که توصیه جدید به مردم برای خریدبنزین پرکلیک شد تا به همراه  هشدار درباره عرضه عسل‌های تقلبی سه خبر پربازدید اقتصادی امروز باشد.

در حوزه فرهنگی و هنری، ظاهرا ماجرای اشتباه پزشکی دست از سر هنرمندان برنمی‌دارد، چون خبر رسید اشتباه پزشک، گریبان خواننده ایرانی را هم گرفت. البته در یک تقارن کاملا تصادفی پیشنهاد فرزند کیارستمی هم منتشر شد که گفته است:  صدای پزشکتان را ضبط کنید. یک بازیگر هم اعلام کرد پیشنهاد شبکه جم برای همکاری را نپذیرفته. این سه مطلب پربازدید شدند.

در بین اخبار مهم اجتماعی هم ماجرای سخنان عجیب یک عضو شورای شهر تهران درباره خواهر شهروندان ایرانی در دست داعش، خبرساز شد. مردم خواستند بدانند قناعتی دقیقا در صحن علنی شورای شهر چه گفت که اکنون جنجالی شده‌است؟ پس از آن بود که این سئوال در ذهن مخاطبان نشست:  فقیران ایرانی چگونه در ۱۰سال اخیر فقیرتر شده‌اند؟ هشدار برای  شیوع سرطانی که علامتی ندارد هم پربازدید بود.

در حوزه پربرخورد بین الملل هم ماجرای عقب راندن داعشی‌ها از شمال عراق پربازدیدترین خبر بود و مخاطبان مطلب شدند نیروهای عراقی به ۶ کیلومتری موصل رسیدند. مسئولان عراقی هم برای این تروریست‌ها خط و نشان کشیدند که داعش قبل از نابودی منتظر غافلگیر شدن باشد. البته این عملیات در آن سوی کره زمین هم سروصدا کرد چون آمریکا به عملیات آزادسازی شهر موصل واکنش نشان داد.

در دنیای فناوری اطلاعات هم این خبر منتشر شد: عکس‌های سلفی جایگزین پسورد می‌شوند.

متلک جالب یک روزنامه به علی پروین و حسین رضازاده! هم از پربازدیدترین های سرویس طنز و کاریکاتور ما بود.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 591170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =