بازدید 3270

روحانی: امنیت غذایی، بخشی از امنیت ملی است

کد خبر: ۶۴۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 12 December 2016
رئیس جمهوری خودکفایی در تولید گندم را تبلور بزرگترین بخش اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: امروز ملت بزرگ ما در بخش امنیت غذایی شاهد قدم مهم برای خوداتکایی و خودکفایی است و این به معنای تضمین امنیت ملی کشور در یک بخش مهم و آن بخش غذایی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در آیین شکرگزاری برداشت محصول که در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، افزود: امروز شاهد جشن بزرگ ملی برای دستیابی به نعمات خداوند و محصولات کشاورزی به ویژه محصول استراتژیک گندم هستیم. این جلسه هم جلسه شکر گزاری به درگاه خداوند بزرگ رزاق است و هم جشن افتخار ملی برای تبلور بزرگترین بخش اقتصاد مقاومتی است.
 
وی ادامه داد: اولا امروز مصادف است با روز ولادت پیامبر عظیم الشان اسلام با روایت برادران اهل سنت و هم چنین برخی از علما و محققان شیعه است، و بنابر این ما این روز بزرگ که هم روز شکر است و هم جشن و هم افتخار است، این که مصادف با میلاد بزرگترین و مسعودترین مولود تاریخ بشریت است را به فال نیک می گیریم.
 
رئیس جمهوری اضافه کرد: من اولین تشکرم باید از کشاورزان سراسر کشور باشد، کشاورزان پایه اصلی این افتخار هستند، اراده،‌ایمان، امید، کار، تلاش و دلسوزی آن ها امروز ما را به این نقطه پرافتخار رسانده است، کشاورزی هم شغلی است که نگاه کشاورز به آسمان است و این خیلی مهم است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی