اجرای طرح کدینگ در بازارهای روز کرج/ رصد تخلفات احتمالی در بازارها زیر ذره بین کمیته انضباطی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از اجرای طرح کدینگ و شناسنامه دار کردن غرفه ها در بازارهای روز تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: تخلفات احتمالی و عملکرد بازارها به صورت دقیق شناسایی و بررسی و زیر نظر کمیته انضباطی به آنها رسیدگی می شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، صبح امروز جلسه شورای برنامه ریزی سازمان میادین به ریاست بهروز ورمهمدی مدیرعامل و با حضور معاونین، مدیران و مسئولان در محل سالن جلسات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج ضمن تشکر و قدردانی از تمامی مدیران و مسئولان جهت پیشبرد اهداف سازمانی اظهار داشت: هم اکنون سازمان میادین روند رو به رشدی دارد که امید می رود در آینده نیز این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم به اهداف عالیه در این مجموعه دست یابیم.

بهروز ورمهمدی ادامه داد: جلسات شورای برنامه ریزی سازمان با هدف شناسایی، برنامه ریزی و رفع مشکلات موجود و ارائه راهکارها و پیشنهادات هر 15 روز یک بار برگزار می شود که تاثیر به سزایی در پیشبرد امور داشته و دارد.

تشکیل تیم های کنترل و نظارت و رصد عملکرد بازارها

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبات جلسه قبل شورای برنامه ریزی در خصوص شناسایی مشکلات موجود در بازارهای روز اعلام کرد: از سوی معاونت اجرایی تیم های کنترل و نظارت بر عملکرد بازارهای روز تشکیل شده که به صورت منظم و مکرر در بازارها گشت می زنند تا تخلفات احتمالی و عملکرد این اماکن را شناسایی و رصد کنند که معاونت اجرایی سازمان نیز باید دقت کافی در این حوزه را داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: تیم های کنترل و نظارت به محض مشاهده و دریافت هرگونه تخلف، سریعا مراتب را به کمیته انضباطی اطلاع و در آن تصمیم گیری می کنند تا بتوان با متخلفان برخورد کرد.

بازدید سرزده از بازارهای روز کرج

ورمهمدی از بازدید سرزده از بازارهای روز تحت پوشش سازمان میادین خبر داد و یادآور شد: این اقدام با هدف سرکشی و نظارت بر عملکرد مدیران و ناظران بازارها، غرفه داران و چگونگی تکریم ارباب رجوع در این اماکن انجام می شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اضافه کرد: در سرکشی و نظارت از بازارها، شهروندان نظرات و پیشنهادات خود را در راستای افزایش ارائه خدمات اعلام کردند که در سرفصلهای کاری سازمان قرار گرفته و به مرور زمان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه به ساماندهی دست فروشان نیز اشاره کرد و افزود: ساماندهی مشاغل مزاحم شهری یکی از اولویتهای اصلی این سازمان است که با برنامه ریزی های انجام شده محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است که جلسات شورای برنامه ریزی سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج هر 15 روز یک بار با حضور مدیرعامل و تمامی مسئولان و مدیران برگزار و مصوبات جلسات قبلی پیگیری و اجرا می شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =