هدیه رهبر انقلاب به مردم کردستان/ 550 هکتار زمین کشاورزی به مردم روستای الک کامیاران اهدا شد

بیش از 550 هکتار از اراضی کشاورزی متعلق به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی به 300 کشاورز روستای الک از توابع شهرستان کامیاران اهدا شد.

به گزارش خبرآنلاین کردستان، در این مراسم محمد مخبر رییس ستاد اجرایی حضرت امام (ره)، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر نوروزی رییس بنیاد برکت و عبدالمحمد زاهدی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.
اهدای این اراضی به مردم منطقه امکان توسعه کسب و کار و فعالیت‌های کشاورزی و اقتصادی را بیش از پیش برای کشاورزان فراهم خواهد کرد.
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار است از طریق بنیاد برکت در سال 95 برای توسعه و رفع محرومیت از استان کردستان علاوه بر دو هزار و 392 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری قبلی، بیش از هزار میلیارد ریال در زمینه‌های مختلف از جمله توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، امور زیربنایی، ساخت مدرسه، خدمات حمایتی و عام‌المنفعه و سایر بخش ها در مناطق محروم و کمتر برخودار این استان سرمایه‌گذاری جدید داشته باشد.
بنیاد برکت تاکنون در 17 پروژه‌ توانمندسازی اقتصادی با حجم کل سرمایه‌گذاری دو هزار و 189 میلیارد ریال در مناطق محروم استان کردستان مشارکت داشته است.
این پروژه‌های اقتصادی و تولیدی 15 هزار و 525 فرصت شغلی به‌ طور مستقیم و غیرمستقیم در منطقه ایجاد کرده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =