بازدید 33039
۲

این موجودات از بدن شما تغذیه می کنند!

مطالعات «کرم درمانی» که در آن تخم انگلهایی را می بلعید تا بیماری خاصی را درمان کنید، نشان می دهد برخی انگل ها می توانند به کاهش علائم کولیت، بیماری کرون، دیابت نوع 1 و آسم کمک کنند.
کد خبر: ۵۳۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 26 September 2015
این موجودات از بدن شما تغذیه می کنند!  با موجوداتی که از شما تغذیه می کنند، آشنا شوید؛

ساس تختخواب

با موجوداتی که از شما تغذیه می کنند، آشنا شوید
 
به گزارش «تابناک با تو» مبلمان، کاغذ دیواری و تشک محل خوبی برای زندگی این حشرات کوچک پهن هستند. ساس تختخواب زندگی نزدیک انسانها یا حیوانات خانگی را دوست دارد و زمانی که در خواب به سر میبرید، برای تغذیه از خون شما به سمت شما هجوم می آورند. ساس تختخواب بیماری ایجاد نمیکند اما ممکن است به گزش آن واکنش آلرژیک نشان دهید. اگر به واسطه گزش ساس خیلی دچار خارش شده اید، ناحیه گزیدگی ممکن است عفونی شده باشد. از کرم یا لوسیون ضد عفونی کننده یا آنتی هیستامین برای کاهش خارش میتوانید استفاده کنید.

شپش


با موجوداتی که از شما تغذیه می کنند، آشنا شوید
 
این حشرات با خون شما زندگی می کنند. سه نوع شپش وجود دارد: شپش سر، شپش بدن و شپش ناحیه شرمگاهی (تناسلی). تنها شپش بدن می تواند بیماری ها را گسترش دهد. از آنجایی که شپش می تواند بجهد، به واسطه تماس نزدیک با فردی که شپش دارد، شما نیز به شپش دچار می شوید. شپش در بدن شما تخمگذاری می کند و زمانی که شپش ها سر از تخم بیرون می آورند، خارش شما شروع می شود. می توانید شپش را با داروهای بدون نسخه و تجویزی و شامپوهای مخصوص درمان کنید.

گال

با موجوداتی که از شما تغذیه می کنند، آشنا شوید

ادامه دارد...



برای خواندن ادامه مطلب و دیگر اخبار گوناگون به سایت «تابناک با تو» مراجعه کنید.


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
حالمون بهم خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
والا
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی