۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

اجرایی شدن برجام فرصتی تازه برای مراودات بین المللی است

اجرایی شدن برجام فرصتی تازه برای مراودات بین المللی است

ساری - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران گفت: اجرایی شدن برجام به‌عنوان فرصتی تازه برای مراودات بین‌الملل همسو با خدمات انسان دوستانه است.

عبداله مهاجر در گفتگو با خبرنگار مهر اجرایی شدن برجام و آغاز لغو تحریم‌ها را فرصتی برای مراودات بین‌الملل همسو با خدمات انسان دوستانه برشمرد و گفت: این دستاورد مهم نتیجه پایمردی و صبوری ملت بزرگ ایران بر اصول و ارزش‌های انقلابی اسلامی است.

وی، این پیروزی مهم را محضر مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید، فعالین بخش خصوصی و ملت شریف ایران تبریک گفت و اظهار داشت: اجرایی شدن برجام و آغاز روند لغو تحریم‌های ظالمانه هسته‌ای علیه کشورمان، خبری مسرت‌بخش، افتخارآفرین و نشانه پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست خارجی و همچنین دیپلماسی مقتدرانه عزت مندانه دولتمردان جهت احقاق حق مسلم ملت بزرگوار ایران اسلامی است.

مهاجر تصریح کرد: بی‌تردید این پیروزی حاصل حمایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، تجربه، تلاش و هوشمندی رئیس‌جمهور و تیم مذاکره‌کننده به‌ویژه جناب آقای دکتر ظریف طی مراحل بسیار فشرده و دشوار مذاکره بوده که باتدبیر و عقلانیت حاصل شد.

نماینده بخش خصوصی استان مازندران، اجرایی شدن برجام را به‌عنوان فرصتی تازه برای مراودات بین‌الملل همسو با خدمات انسان دوستانه را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد توسعه اقتصادی و رونق کسب‌وکار در عرصه کشور باشیم.

کد خبر 3029391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha