۳ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۴۸
کد خبر: 82279455
T T
۰ نفر
افزايش بيش از 11 هزار تني خريد محصولات كشاورزي تعاون روستايي هرمزگان

بندرعباس- ايرنا- مدير تعاون روستايي هرمزگان با اشاره به خريد بيش از 55 هزار تن محصولات كشاورزي به صورت تضميني و توافقي از كشاورزان استان توسط اين تعاوني از ابتداي سال تاكنون ،گفت: ميزان خريد امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته بيشتر از 11 هزار تن افزايش داشته است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سيروس اسدپور دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته در همين مدت، 44 هزار تن محصولات به صورت توافقي و تضميني از كشاورزان خريداري شده بود.
وي اعلام كرد: ميزان خريد محصولات كشاورزي به استثناي خريد حمايتي در سالجاري 25 درصد افزايش داشته است.
اسدپور تصريح كرد: از ابتداي سال تاكنون 47 هزار و 400 تن محصول بصورت تضميني و 7 هزار و 500 تن به صورت توافقي از كشاورزان استان خريداري شده است.
وي خاطرنشان كرد: از جمله اين محصولات گندم، ذرت، كلزا، خرما و ساير محصولات مي باشد كه در قالب تضميني و توافقي از كشاورزان در شهرستان هاي استان خريداري شده است.
مدير تعاون روستايي هرمزگان ارزش كل محصولات خريداري شده را افزون بر 716 ميليارد ريال عنوان كرد و افزود: بهاي كامل اين محصولات در وجه كشاورزان پرداخت شده است.
وي بيان داشت: خريد محصولات كشاورزي با هدف افزايش فروش محصولات، جلوگيري از ضرردهي، كاهش نقش دلالان در بازار و حمايت از كشاورزان و كمك به كاهش فاصله بين توليد كننده و مصرف كننده انجام مي شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسيني انتشاردهنده: خليل تنيده

سرخط اخبار استان‌ها