نرخهاي مختلف كالاهاي اساسي دربازار سبب نارضايتي مردم شده است

ياسوج- ايرنا- استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: وجود نرخ هاي مختلف از كالاهاي اساسي مورد نياز مردم در بازار استان و نبود عزم جدي از سوي بازرسان صنعت و معدن براي مقابله با اين تخلفات سبب نارضايتي و سردرگمي مردم شده است.

به گزارش ايرنا، علي محمد احمدي روز دوشنبه در نشست تنظيم بازار كهگيلويه و بويراحمد در ياسوج اظهار داشت: با هر گونه ملاحظه كاري، اغماض و قوم گرايي توسط بازرسان صنعت و معدن از روند كنترل و بازرسي بازار كهگيلويه و بويراحمد برخورد جدي صورت خواهد گرفت.
وي افزود: قيمت كالاهاي اساسي و مورد نياز مردم بايد به گونه اي تنظيم شود كه مجالي براي افراد سود جو به وجود نيايد و ثبات قيمت در استان وجود داشته باشد.
احمدي بيان كرد: شبكه توزيع استان در بحث كالا هاي اساسي قوي و هوشمند نبوده و بايد اوضاع به طور دقيق توسط دستگاه هاي متولي مديريت شود.
وي عنوان كرد: بايد به گونه اي تامين، توزيع و پايش كالاها در بازار كهگيلويه و بويراحمد صورت گيرد كه كالا هاي مورد نياز مردم با سهولت به دست آن ها برسد و اقلامي از جمله برنج، شكر و روغن بايد در فروشگاه‌ ها به راحتي در دسترس مردم قرار داشته باشند.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد تصريح كرد: مردم استان را در بروكراسي اداري منتظر نگذاريد و در صورت كمبود كالاهاي مورد نياز آن ها با هماهنگي استانداري نسبت به تامين آن اقدام كنيد.
وي بر رصد روزانه كالا هاي اساسي در فروشگاه‌ هاي زنجيره‌اي استان تاكيد كرد و گفت: موضوع پرداخت نكردن ماليات توسط فروشگاه‌ هاي زنجيره‌ اي استان از جمله فروشگاه رفاه كه در بهترين مكان شهر واقع شده پيگيري و گزارش آن ارائه شود.
احمدي خواستار ذخيره سازي مطلوب و كافي كالاهاي مورد نياز مردم در انبار ها و سردخانه هاي استان با هدف تامين به موقع اين كالا ها شد.
9868/

سرخط اخبار استان‌ها