بازدید 3149
۱

با طرح همسفره؛ کودکان معصوم را دریابیم

هر کدام از ما می توانیم، یک کودک را تحت پوشش قرار دهیم و ماهانه با پرداخت 70 هزار تومان، تغذیه او را تکمیل کنیم. اگر هم توان پرداخت این مبلغ را نداریم، می توانیم، یک دوم یا حتی یک دهم این رقم را بپردازیم...
کد خبر: ۷۲۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ 12 August 2017
طرح "همسفره" یادتان هست؟ همان طرحی که قرار شد با کمک یکدیگر، کودکان فقیر زیر 6 سال که دچار سوء تغذیه هستند را نجات دهیم؟

این طرح را کمیته امداد با همکاری رسانه ها کلید زده است و تا کنون، تعداد زیادی از کودکان تحت پوشش خیرین قرار گرفته اند و البته باز هم هستند تعدادی از کودکان در استان های مختلف کشور که نیازمند یاری ما هستند.

هر کدام از ما می توانیم، یک کودک را تحت پوشش قرار دهیم و ماهانه با پرداخت 70 هزار تومان، تغذیه او را تکمیل کنیم. اگر هم توان پرداخت این مبلغ را نداریم، می توانیم، یک دوم یا حتی یک دهم این رقم را بپردازیم و در بخشی از پروژه نجات یک کودک سهیم شویم. اگر هم تمکن مالی بهتری داریم، می توانیم، تعداد بیشتری را تحت تکفل قرار دهیم.
 برای این کار می توانیم به سایت همسفره برویم، استان و شهر مورد نظر و نام کودکی که می خواهیم تحت پوشش قرار دهیم را انتخاب و مبلغ مورد نظر را پرداخت کنیم.

یادمان هست که 90 درصد از رشد مغزی انسان تا قبل از 6 سالگی صورت می گیرد و اگر کودکی در این سن، دچار سوء تغذیه شود، در سال های بعد از نظر کارکرد مغزی هم درگیر مشکلات عدیده خواهد بود.

کودکان معصوم را دریابیم، اگر از دست مان بر می آید:

گرت ز دست برآید، چو نخل باش کریم
ورت ز دست نیاید، چو سرو باش آزاد
"سعدی"

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
در مورد شیوه پرداخت و نحوه کمک کردن هم اشاره ای می کردید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار