مدیر جدید مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان با حضور دکتر متقی طلب و جمعی از مقامات و مسئولین سازمان، در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین گیلان، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، مراسم توديع و معارفه مدير مركز رشد واحدهاي فناور كشاورزي و منابع طبيعي استان گيلان با حضور دكتر متقي طلب و جمعي از مقامات و مسئولين سازمان، در مركز تحقيقات و آموزش كشاورزي و منابع طبيعي استان گيلان برگزار شد.

در اين مراسم با صدور حكمي از سوي دكتر متقي طلب رييس پارك علم و فناوري گيلان ، دكتر يدا... اسدپور به عنوان مدير مركز رشد واحدهاي فناور كشاورزي و منابع طبيعي استان گيلان منصوب و از تلاش‌هاي مهندس مهران غلامي مدير پيشين اين مركز تشكر و قدرداني شد.

اين مراسم در ظهر روز دوشنبه مورخ ۹۵/۸/۳ با حضور رئيس محترم مركز تحقيقات و آموزش كشاورزي و منابع طبيعي استان گيلان، رييس مركز بيوتكنولوژي منطقه شمال كشور و همچنين دكتر متقي طلب رئيس پارك علم وفناوري استان به همراه معاون پارك علم و فناوري گيلان جناب مهندس تكريمي و با حضور شركتهاي مستقر در مركز رشد واحدهاي فناور كشاورزي و جمعي از كاركنان مركز تحقيقات وآموزش كشاورزي، برگزار شد. 

در اين جلسه مهندس غلامي گزارشي از فعاليت چند ساله اين مركز ارائه نمود.

شايان ذكر است در پايان اين مراسم حكم انتصاب مدير مركز رشد واحدهاي فناور كشاورزي و منابع طبيعي استان گيلان به دكتر يدا... اسدپور اعطاء و با اهداي لوح تقدير از تلاش هاي مهندس غلامي تشكر و قدرداني شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =