۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷

عضو کمیسیون کشاورزی خبر داد:

تصویب لایحه هوای پاک در کمیسیون کشاورزی مجلس

تصویب لایحه هوای پاک در کمیسیون کشاورزی مجلس

اهواز - نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه هوای پاک در کمیسیون کشاورزی تصویب شده و به زودی به صحن علنی مجلس برای تصویب نهایی می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، الباجی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به خوزستان اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع آلایندگی برخی صنایع، لایحه هوای پاک در کمیسیون کشاورزی مجلس به تصویب رسید که انتظار می رود در صحن علنی مجلس نیز تائید می شود. بر اساس این قانون کارخانه ها و تاسیسات ملزم می شوند پیش از راه اندازی مجوز لازم را از محیط زیست جذب کنند.

وی با اشاره به سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان خوزستان بیان کرد: در این سفر چند موضوع مورد اشاره قرار گرفت که از جمله آن می توان به تاسیس شرکت شهرک های صنعتی در شهرستان های باوی و کارون اشاره کرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این سفر موضوع شرکت گروه ملی که در حال حاضر با ۲۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می کند مطرح و درخواست شد مدیریت این شرکت از قوه قضایی خارج و به بانک ملی سپرده شود.

الباجی یادآور شد: در این سفر از وزیر درخواست شد برای تبدیل صنایع خوزستان به صنعت سبز، نگاه ویژه ای به استان داشته و در این زمینه اعتباراتی را به خوزستان اختصاص دهند. همچنین درخواست شد به صنایع مادر استان که مردم را بهره مند می کنند توجه بیشتری شود.   

کد خبر 3851708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha