خبرگزاری کار ایران

مکمل فله

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۷۹۶

با در نظر گرفتن اینکه تمرین و رژیم غذایی استانداردی داشته باشید، استفاده از مکمل هیلمار، می تواند تاثیر این ورزش را در شما چندین برابر کند و به ریکاوری بعد از تمرین و حفظ توده عضلانی کمک نماید.

مکمل هیلمار یکی از ارزان ترین و با کیفیت ترین مکمل های موجود در بازار است که به صورت فله و بسیار مقرون به صرفه در دسترس می باشد.

امروزه با افزایش مکمل ‌های بدنسازی مختلف در بازار مصرف، فهمیدن اینکه کدام مکمل‌ ها ارزش خریدن دارند، می‌ تواند انتخاب سختی باشد.

شما باید بدانید که کدام مکمل ‌ها موثرترند و ارزش خریدن دارند. شما برای افزایش بافت عضلانی‌ خود، به منبع فراوانی از مواد مغذی نیاز دارید که از قسمت‌ های مختلف رژیم غذایی شما به دست می ‌آید.

بنابراین با در نظر گرفتن اینکه تمرین و رژیم غذایی استانداردی داشته باشید، استفاده از  مکمل هیلمار، می تواند تاثیر این ورزش را در شما چندین برابر کند و به ریکاوری بعد از تمرین و حفظ توده عضلانی کمک نماید.

دوز مصرفی مکمل هیلمار چگونه تعیین می شود

برای تعیین دوز مصرفی یک مکمل هیلمار، شما باید به محتوای آن مکمل توجه نمایید. یکی از استراتژی های متداول که ممکن است شرکت ها از آن استفاده کنند ، ذکر لیست بسیاری از موارد در یک محصول است ، مانند مکمل قبل از تمرین. اگرچه اینها معمولاً در صرفه جویی در هزینه و وقت شما برای ساختن خود عالی هستند ، اما مهم است که درک کنیم اکثر مواد تشکیل دهنده "حداقل آستانه" دارند. به عبارت دیگر ، مگر اینکه مقدار مشخص یا حداقل مقدار خود را دریافت کنید ، سود کمی دریافت خواهید کرد و یا هیچ سود دریافت نخواهید کرد. به همین دلیل ، اطمینان از دوز مناسب محصول شما باید در اولویت اصلی باشد. یک ترکیب مکمل با 7 محصول با دوز کمتر ممکن است منافع کمتری نسبت به یک مکمل تک ماده ای که به درستی دوز مصرفی آن استفاده می شود، ارائه دهد. شما همیشه باید برچسب را بررسی کنید و سعی کنید دوز مناسب و اثبات شده توسط تحقیق را پیدا کنید.

مکمل هیلمار و پروتئین های بدنسازی

مکمل هیلمار از نوع پروتئینی یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین مکمل های ورزشی و بدنسازی برای افراد است. پروتئین یک درشت مغذی ضروری است که به عضله سازی، تسریع روند ترمیم بافت، ساخت آنزیم ها و هورمون ها و میلیون ها میلیون فعالیت دیگر در بدن کمک می‌کند. استفاده از مکمل هیلمار برای افرادی که می ‌خواهند عضلاتشان را بزرگ تر کنند، و همچنین برای افرادی که می خواهند راحت تر از شر بافت چربی خود خلاص شوند، کمک می‌ کند. تفاوت هایی در میان پودر های پروتئین کیلویی موجود در بازار وجود دارد که بر اساس منبعی که تولید می شوند و همچنین از لحاظ فاکتورهای مختلف از جمله سرعت جذب و تاثیرگذاری محصول در عضلات، به دسته های مختلف از جمله پودر های مبتنی بر پایه لبنیات و پودر پروتئین های گیاهی تقسیم بندی می شوند. برخی از پودرها همچنین با ویتامین ها و مواد معدنی ، به ویژه کلسیم غنی شده اند. با این حال ، ورزشکاران و افرادی که مرتباً وزنه می زنند ممکن است دریابند که مصرف پودر پروتئین به حداکثر افزایش عضله و کاهش چربی کمک کند. پودرهای پروتئینی همچنین می توانند به افرادی که برای تأمین نیازهای پروتئین فقط با غذا تلاش می کنند ، کمک کنند ، مانند افراد بیمار ، افراد مسن و برخی از افراد خاص مانند گیاهخواران. پودرهای پروتئین کیلویی از منابع مختلفی تهیه می شوند و در فرمولاسیون های مختلف موجود هستند. مردم از آنها برای افزایش توده عضلانی ، بهبود ترکیب کلی بدن و کمک به تأمین نیازهای پروتئینی خود استفاده می کنند.

پروتئین وی کنستانتره مکمل هیلمار، معمولا در هر ۱۰۰ گرم، ۷۵ تا ۸۰ درصد پروتئین دارد و حاوی مقدار کمی چربی و کربوهیدرات است. در پروتئین وی ایزوله، در هر ۱۰۰ گرم، درصد بالاتری پروتئین وجود دارد و حتی در مقایسه با وی کنستانتره، مقدار چربی و لاکتوز پایین تری در این مکمل ها استفاده شده است. مکمل هیلمار وی ایزوله گزینه‌ی بهتری است، اما ضرورتی وجود ندارد که حتما محصول بهتر را بخرید. تفاوت بین مکمل پروتئین وی ایزوله و کنستانتره بسیار کم است. اما اگر بیماری عدم تحمل لاکتوز دارید و روده های شما با مصرف شیر دچار مشکل می شود، مسئله فرق می‌کند و در این صورت باید انواع ایزوله را انتخاب کنید. پروتئین وی به سرعت هضم می‌شود، و در نتیجه برای مصرف در بعد از تمرین، ایده آل است. پروتئین کازئین به آرامی هضم می‌شود، بنابراین برای زمان‌ هایی ایده آل است که می‌ خواهیم آمینو اسید ها به طور مداوم در بدن در دسترس باشند. از این پروتئین می توان در مواردی مانند قبل از خواب، یا یک شیفت طولانی در محل کار استفاده کرد. نیروتن با فروش پروتئین وی هیلمار با نازل ترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

مکمل فله

مکمل هیلمار و کراتین مونوهیدرات

کراتین مونوهیدرات در مکمل هیلمار توسط بدنسازان، وزنه برداران، فیتنس کاران، و ورزشکاران و قهرمانان ورزشی به طور گسترده‌ ای مورد استفاده قرار می ‌گیرد. مکمل‌ های کراتین مونوهیدرات، می‌ توانند مقدار کراتین فسفات را که در عضله ذخیره می ‌شود، افزایش دهند. این موضوع بسیار حیاتی است، زیرا کراتین فسفات باعث می شود ADP مجددا به ATP تبدیل شود و . ATP انرژی کوتاه مدت برای انقباض عضلات را فراهم می ‌کند. این مسئله، به ورزشکاران در حرکات کوتاه و انفجاری کمک می‌ کند و کسانی که با وزنه تمرین می ‌کنند ممکن است بتوانند وزنه ‌های سنگین ‌تر، یا تعداد بیشتری وزنه را انجام دهند. از نقطه نظر پرورش اندام، جنبه‌ عملکرد کراتین مونوهیدرات ممکن است بسیار قانع کننده به نظر نرسد، اما کراتین به دلیل دیگری نیز در بدنسازی محبوب است. کراتین ذخیره شده در عضلات، همچنین باعث کشیده شدن آب به داخل عضلات می‌ شود، که در نتیجه عضلات، حجیم تر به نظر می‌ آیند. معمولا یک فاز بارگیری با ۲۰ تا ۲۵‌ گرم در هر روز، به مدت چندین روز برای شروع یک دوره‌ی کراتین مونوهیدرات می تواند ایده آل باشد. پس از آن، در فاز نگهداری این مکمل هیلمار به ۵ گرم در روز کاهش می ‌یابد.

مکمل هیلمار به دلیل قیمت و حجم قابل قبولی که دارد، بیشتر توسط ورزشکاران حرفه ای انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال خریداری مکمل هیلمار و از یک فروشگاه معتبر و مجوز دار هستید، می توانید از فروشگاه آنلاین شرکت نیروتن محصولات خود را تامین نمایید. شرکت نیروتن یکی از شرکت های شناخته شده و به نام در کشور ایران می باشد که کلیه مواد و پودرهای مکمل دارای مجوز و با برند معروف را ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید از این شرکت کلیه محصولات مورد نیاز خود را خریداری کرده و بدون ترس از عوارض ناخواسته آن، مکمل ها را برای بدنسازی خود مصرف نمایید. شرکت نیروتن یکی از شرکت های دارای مجوز رسمی است که انواع محصولات و مکمل های بدنسازی را ارائه می دهد. نیروتن تنها از تولیدکنندگان معتبر در دنیا همراه با آنالیز، محصولات خود را تامین می کند. اگر به دنبال آگاهی از قیمت مکمل فله می باشید با شماره های نیروتن تماس بگیرید تا مشاوران ما ضمن راهنمایی شما قیمت انواع مکمل های بدنسازی را نیز به شما ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز