۹ آبان ۱۳۹۵، ۸:۵۷
کد خبر: 82286505
T T
۰ نفر
10 تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در عنبرآباد امحا شد

جیرفت - ایرنا - رئیس شبكه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد گفت: از ابتدای سال جاری تاكنون 10 تن انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان كشف و امحا شد.

خدابخش افتخاری روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 تن از این مواد غذایی هفته گذشته توسط بازرسان بهداشت و محیط این شبكه كشف و امحا شد.
وی خاطرنشان كرد: این مواد غذایی شامل انواع مواد لبنی، چیپس و پفك می باشد كه در بازرسی های اخیر از مراكز عرضه كننده مواد غذایی در شهرستان كشف شد.
وی گفت: با توجه به اینكه سلامت افراد جامعه در اولویت است لذا با هر گونه تخلف در زمینه عرضه مواد غذایی فاسد برخورد قانونی صورت می گیرد.
رئیس شبكه بهداشت و درمان عنبرآباد با بیان این كه با هر گونه تخلف در تمامی واحدهای صنفی كه با سلامت مردم سر و كار دارند برخورد می شود افزود: در بازرسی های این اداره كه توسط بازرسان بهداشت محیط انجام شد 2 واحد صنفی كه اقدام به عرضه قلیان می كردند پلمب و 30 عدد قلیان هم جمع آوری شد.
وی اظهار كرد: اكیپ های بازرسی بهداشت و محیط به طور مستمر بر فعالیت كافی شاپ ها و سفره خانه های سنتی شهرستان نظارت دارند و در صورت بروز تخلف با آنها برخورد قانونی صورت می گیرد.
افتخاری از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را با شماره تلفن 190 به بازرسان این اداره اطلاع دهند.
عنبرآباد یكی از هفت شهرستان جنوبی استان در فاصله 260 كیلومتری جنوب كرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028

سرخط اخبار استان‌ها