۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۲۹

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی البرز:

نگذاریم فردی از قطار انقلاب پیاده شود

نگذاریم فردی از قطار انقلاب پیاده شود

کرج - نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی استان البرز با تاکید بر اینکه باید مردم مفید بودن نظام را درک کنند، گفت: با تنگ نظری نباید باعث شویم هیچ فردی از قطار انقلاب و نظام پیاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی ارجمندی صبح شنبه در جلسه اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی استان البرز که با هدف بررسی و تدوین فعالیت های استانی و شهرستانی با حضور نمایندگان ارگان های مختلف در سازمان جهادکشاورزی استان البرز برگزار شد، یکی از مشکلات برگزار کنندگان جشن های فجر را دولتی شدن آن ها دانست و گفت: این جشن ها باید با محوریت مردم برگزار شود.

ارجمندی، دولتی برگزار کردن جشن های دهه فجر را لطمه ای به وجهه مردمی این جشن ها دانست و گفت: مدیران دولتی در کنار مردم باید این جشن ها را برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه این نشست اولین جلسه فرا سازمانی روستایی و عشایری در استان البرز است که ۳۰ ارگان به آن دعوت شده اند، گفت: این جلسات در تمامی ادارات شهرستانی ما با حضور ادارات و نهادها برگزار خواهد شد تا مصوبات آن اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال جدید تمام تلاش خود را کرده ایم که بعد از اثبات حق بودن نظام جمهوری اسلامی در سال های گذشته به سمت آن برویم که مردم مفید بودن نظام را درک کنند، گفت: از سایر ارگان ها درخواست می کنیم به این سمت سوق پیدا کنند تا مفید بودن نظام بر مردم به ثبوت برسد.

ارجمندی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث جذب حداکثری انتخابات، گفت: با تنگ نظری نباید باعث شویم هیچ فردی از قطار انقلاب و نظام پیاده شود.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان البرز با تاکید بر اینکه ما در این جشن ها می توانیم معاندان و مخالفان را به موافقان نظام تبدیل کنیم، تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری ملاک عمل مسؤلان باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج نیز در این نشست از برگزاری به موقع و پیش از بهمن ماه این جلسه تقدیر کرد و خواستار آن شد که ارگان های مختلف از موازی کاری پرهیز کنند و مراسم امسال منسجم تر از سالیان پیش برگزار شود.

محمد تاج الدینی چهارم بهمن ماه را زمان برگزاری اولین جلسه هماهنگی این کمیته ها اعلام کرد و گفت: با مشارکت مردمی شاهد هرچه باشکوه تر برگزاری جشن امسال خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در جشن امسال عشایر و روستاییان بیشتر در جریان دستاوردهای پس از انقلاب اسلامی در مقایسه با خدمات سال های پیش از آن خواهند گرفت.

در انتهای جلسه مصوب شد؛ تا ظرف دو روز آینده برنامه سازمان ها ارائه شود همچنین اداره کل میراث فرهنگی استان و شهرداری کرج مسئول جانمایی مکان های برگزاری جشن ها در سطح شهر شدند.

کد خبر 3025966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha