رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی در دولت سیزدهم

تهران- ایرنا- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اعتبار ۱۷۲۸ میلیارد تومانی برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه در سال جاری خبر داد و اعلام کرد: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ (رشد ۳۸۰درصدی) افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، داود منظور در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: در این مدت، متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی در دولت سیزدهم

منظور ادامه داد: تعداد مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

۱۷۲۸ میلیارد تومان برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی تاکید کرده بود: نگهداشت کادر درمان و ارتقاء نظام سلامت یکی از مقوم های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی در دولت سیزدهم

شکل گیری اجماع جهانی بر علیه کشتار جمعی مردم مظلوم غزه

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین در صفحه‌ خودش نوشت: خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنگ ویرانگر غزه یادآور جنبش ضد جنگ ویتنام و نوید بخش شکل گیری اجماع جهانی بر علیه کشتار جمعی مردم مظلوم ولی مقتدر غزه است.

رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی در دولت سیزدهم

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha