۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸
کد خبر: 82099509
T T
۰ نفر
صنایع غذایی ایران برای صادرات محصول در آینده نزدیك باید آماده شود

تهران - ایرنا - مدیر مهندسی فروش شركت بین المللی «كاماگروپ» ایتالیا گفت: شركت های صنایع غذایی ایران باید خود را برای صادرات محصول در آینده نزدیك آماده كنند و افق صادرات را در دوردست ها نبینند.

«فابیو مِلی» به مناسبت برگزاری بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنایع كشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته به نام «نمایشگاه ایران آگروفود 2016» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تا آنجا كه این شركت بر پایه ارتباط ها و اطلاعات خود می داند، كیفیت محصولات تولیدی شركت های غذایی ایران بسیار خوب است.
وی ادامه داد: با توجه به این سطح كیفیت، رعایت استانداردهای جهانی تولید و ارتقای كیفیت بسته بندی كالا چندان دشوار نیست، بنابراین ایران باید از گشایش فضای كسب و كار بهره ببرد و با ارتقای استانداردهای تولید و انتقال فناوری های پیشرفته بسته بندی، خود را برای افزایش صادرات محصول آماده كند.
مدیر مهندسی فروش شركت بین المللی «كاماگروپ» ایتالیا افزود: شركت های ایرانی با وجود دشواری های و محدودیت های بسیاری كه در سال های گذشته با آن روبرو بوده اند، در مسیر درست قرار دارند و از این پس نیز باید مرحله به مرحله خود را برای بازارهای بزرگ تر خارجی آماده كنند.
شامگاه 26 دی سال 1394 با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدات هسته ای ایران در برنامه جامع اقدام مشترك (برجام، اجرای تعهدات طرف مقابل (گروه 1+5) یعنی روند لغو تحریم های هسته ای غرب علیه تهران آغاز شد.
«فابیو مِلی» گفت: برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی صنایع كشاورزی ایران شركت می كند و از دیدن تنوع و كیفیت محصولات غذایی ایران شگفت زده شده است.
وی با ابراز خوشبینی نسبت به آینده بازار ایران افزود: این شركت فقط قصد فروش ماشین آلات به ایران را ندارد و برای سرمایه گذاری های مشترك نیز آماده است.
«فابیو مِلی»، پیوند ایتالیا و ایران را «بسیار دوستانه» خواند و ابراز امیدواری كرد شركت های ایرانی و ایتالیایی همكاری های درازمدتی با یكدیگر داشته باشند.
وی افزود: این شركت بین المللی تاكنون با برخی تولیدكنندگان ایران محصولات غذایی مانند بیسكوییت، محصولات غذایی منجمد و بستنی قرارداد همكاری منعقد كرده است.
به گفته «فابیو مِلی»، شركت بین المللی كاماگروپ با بسیاری از شركت های چندملیتی فعال در زمینه صادرات در بیشتر كشورهای جهان همكاری دارد و سیستم ها و ماشین آلات پرسرعت ویژه بسته بندی ثانویه تولید می كند.
به گزارش ایرنا، بسته بندی ثانویه لایه بیرونی بسته بندی اولیه است كه به حمل و نقل آسان تر و ایمن تر كالا كمك می كند.
بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنایع كشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته به نام «نمایشگاه ایران آگروفود 2016» دهم تا سیزدهم خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
....................................
*Cama Group
**Fabio Melli
اقتصام**1063**1961
۰ نفر