بازدید 4357

افزایش قیمت نان درسراسر کشور اجرایی می‌شود

مدیرعامل اتحادیه سراسری نانوایان سنتی گفت: طرح افزایش قیمت نان از شنبه در تهران و با یک تا دو روز تاخیر در استان ها و شهرستان های کشور اجرایی می شود.
کد خبر: ۷۴۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹ 23 November 2017
مدیرعامل اتحادیه سراسری نانوایان سنتی گفت: طرح افزایش قیمت نان از شنبه در تهران و با یک تا دو روز تاخیر در استان ها و شهرستان های کشور اجرایی می شود.

به گزارش ایرنا، «قاسم زراعتکار» روز پنجشنبه در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان که درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارشد در جمع خبرنگاران افزود: اجرای طرح افزایش قیمت نان در تهران به اتاق اصناف ایران واگذار شده و از روز شنبه در تهران به اجرا در می آید.

وی اظهارداشت: افزایش قیمت در استان ها نیز با اعلام استانداری ها و فرمانداری ها با یک تا دو روز تاخیر اجرایی می شود.

زراعتکار تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و افزایش 15 درصدی قیمت های جدید، نان بربری هفت هزار و 500 ریال، نان سنگک 9 هزار و 200 ریال، نان تافتون سنتی چهار هزار و 600ریال و نان لواش و تافتون گردان 2 هزار و 415 ریال می شود.

زراعتکار اضافه کرد: نانوایان نرخ های مصوب را رعایت کرده و با کیفیتی مناسب نان مصرفی مردم را عرضه کنند تا طبق دستور وزیر، موضوع یکسان سازی آرد اجرا شود.

وی اظهار کرد: با توجه به وضع فعلی افزایش هزینه‌های تمام شده تولید از جمله آب، برق، گاز و مزد کارگران، افزایش قیمت صورت پذیرفته در نهایت می‌تواند افزایش هزینه‌های تولید را جبران کند و سودی برای نانوایان ندارد.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی کشور درباره وزن چانه نان گفت: وزن چانه هر نوع نان مشخص شده و همزمان با نرخ های جدید باید اعمال شود.

وی درباره رفع مشکل برگشت پول خرد به مردم گفت: در شرایط فعلی نرخ ها چنین تعیین شده و نانوایان برای رفع مشکل برگشت پول می توانند مابقی پول خرد را نان تکه‌ای بدهند.

به گزارش ایرنا، گزارش ها نشان می دهند، قیمت نان یارانه ای از سال 1393 هیچ افزایش قیمتی نداشته است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل