اجرای طرح سلامت نوروزی در کلیه بیمارستان‌های خصوصی و دولتی/ بیش از ۳۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی معدوم شد

2:00 - 26 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۰۸۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آقایی گفت: در جهت حفظ حقوق عامه بازرسی میدانی از کلیه رستوران‌ها اماکن عمومی عرضه‌کننده مواد غذایی و سفره‌خانه‌ها در ایام عید انجام شد و در این راستا بیش از ۳۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی معدوم شد.

آقایی معاون اجتماعی و پشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اظهار کرد: در جهت حفظ حقوق عامه بازرسی میدانی از کلیه رستوران‌ها اماکن عمومی عرضه‌کننده مواد غذایی و سفره‌خانه‌ها در ایام عید انجام شد.


وی ادامه داد: در حوزه بهداشت، تعداد کل بازرسی‎ها از مراکز؛ اماکن، محل‌ها و بازرسی دیگر ۴۴۳۴۳. تعداد کل بازرسی از مراکز و اماکن بین راهی: ۱۰۵۶، تعدادمراکز و اماکن متخلف معرفی به مراجع قضایی: ۶۸۰، تعداد صدور اخطار بحرانی و غیر بحرانی: ۳۰۸۰ ، تعداد محل‌های متخلف تعطیل شده: ۱۱۳ تعداد نمونه برداری مواد غذایی: ۳۶۰۴ و مقدار مواد غذایی معدومی و از سطح عرضه جمع آوری شده: ۳۴۰۵۴.۲ کیلوگرم بوده است.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در پایان با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی گفت: در جهت حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی کلیه بیمارستان‌های خصوصی و دولتی موظف شدند در ایام تعطیلات نوروز پزشکان متخصص کشیک داشته باشند و بر این روند نظارت صورت گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *