مدیر امور اراضی مازندران گفت: براساس کمیسیون ماده 21 طرح‌های غیرکشاورزی استان، از این به بعد واگذاری حریم 60 متری دریا توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان انجام می‌شود.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین  مازندران، رضا دوستی ایرانی امروز در جلسه شورای اداری که در مدیریت امور اراضی مازندران برگزار شد با بیان اینکه سیاست امور اراضی صداقت در کار است، اظهار کرد: ترافیک کاری در امور اراضی بسیار گسترده است و انجام کارها نباید سلیقه‌ای باشد و در چارچوب قانون و مقررات ابلاغی تصمیم‌گیری شود و طبق قانون فعالیت‌ها تسهیل‌گری شود.
وی افزود: اراضی بلاکشت زمینه تغییر‌کاربری را فراهم می‌کند و اراضی بایر وفق مقررات که شرایط بایر بودن را دارد اعمال قانون می‌شود و در صورت دارا نبودن شرایط احراز برای تعیین تکلیف در کمیسیون مطرح خواهد شد.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: اراضی بلاکشت و بایر شناسایی می‌شود و اگر با اعراض باشد در اختیار دولت قرار می‌گیرند و در صورت غیر اعراض وفق مقررات اخطار داده می شود.
وی افزود: باید هرچه سریعتر نسبت به وصول اجور معوقه طرح‌ها تعیین تکلیف شود.
دوستی یادآور شد: براساس کمیسیون ماده 21 طرح‌های غیرکشاورزی استان، از این به بعد واگذاری حریم 60 متری دریا توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان انجام می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =