bato-adv
کد خبر: ۷۳۱۱۲۶

(ویدئو) لبخند بزن، تو در شارجه هستی!

(ویدئو) لبخند بزن، تو در شارجه هستی!
کشور‌هایی مانند هند، چین، آلمان، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و کشور‌های حوزه خلیج فارس بیشترین سرمایه گذاری‌ها را در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، صنعت، آموزش، گردشگری و کشاورزی و دامداری در امارت شارجه امارات داشته‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

 

فرارو- «لبخند بزن، تو در شارجه هستی» این دیگر یک ضرب المثل نیست، بلکه به واقعیت تبدیل شده است، زیرا شهر شارجه امارات متحده عربی به مقصد مورد علاقه سرمایه گذاران خارجی از ملیت‌های مختلف تبدیل شده است.

به گزارش فرارو، محمد جمعه المشرخ، مدیر اجرایی دفتر شارجه این امارت گفت: ۱۹ پروژه را در سال ۲۰۲۳ جذب کرده است که در مقایسه با سال گذشته ۱۴۰ درصد افزایش داشته است و این سرمایه گذاری‌ها ۱۵۰۰ شغل ایجاد کرده است.

وی به شارجه ۲۴ گفت: بیشتر این سرمایه گذاری‌ها از کشور‌هایی مانند هند، چین، آلمان، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و کشور‌های حوزه خلیج فارس صورت گرفته و بیشتر این سرمایه گذاری‌ها در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، صنعت، آموزش، گردشگری و کشاورزی و دامداری بوده است.

المشرخ تاکید کرد که نقش دفتر سرمایه گذاری مستقیم خارجی شارجه تسهیل فرآیند سرمایه گذاری و غلبه بر همه موانع با ارائه خدمات است.

مروان صالح العجله، مدیر بخش تشویق و حمایت از سرمایه گذاری در دفتر سرمایه گذاری خارجی شارجه، فاش کرد که مرکز خدمات سرمایه گذاران شارجه "سعید" بیش از ۶۰۰ موسسه را پشتیبانی می‌کند، که نشان می‌دهد این مرکز همه خدمات و امکانات را زیر یک سقف ارائه می‌دهد..

مروان صالح الاجله، مدیر بخش تشویق و حمایت از سرمایه گذاری دفتر سرمایه گذاری مستقیم خارجی شارجه، توضیح داد که مرکز خدمات سرمایه گذاران شارجه "سعید" به تسهیل تجارت برای سرمایه گذاران خارجی کمک کرده است که منجر به افزایش تعداد سرمایه گذاری‌ها در امارت شارجه شده و این مرکز از بیش از ۶۰۰ موسسه پشتیبانی کرد.

وی به شارجه ۲۴ گفت: مرکز خدمات سرمایه گذار شارجه "سعید" یک پلتفرم یکپارچه است که کلیه خدماتی را که یک سرمایه گذار برای شروع کسب و کار خود در امارت شارجه نیاز دارد، از جمله صدور مجوز تجاری، ویزا و مجوز اقامت و همچنین خدمات بانکی مانند افتتاح حساب بانکی برای موسسات ارائه می‌دهد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین