۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۲۰:۴۹
کد خبر: 82849137
T T
۰ نفر

فعاليت 120 عرضه كننده كالا در نمايشگاه بهاره طبس

۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۲۰:۴۹
کد خبر: 82849137
فعاليت 120 عرضه كننده كالا در نمايشگاه بهاره طبس

بيرجند - ايرنا - رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس گفت: 120 عرضه كننده كالا در نمايشگاه فروش بهاره طبس محصولات فروشگاهي را در سه بخش مواد غذايي، پوشاك و كيف و كفش و ساير موارد در معرض ديد عموم گذاشته اند.

مرتضي جلالي‌فرد عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين نمايشگاه كه قرار بود روز ششم اسفند آغاز به كار كند به دليل بارش باران در طبس، عصر روز هفتم اسفند بازگشايي شد و تا سيزدهم اسفندماه داير خواهد بود.
وي درباره احتمال تمديد زمان برگزاري اين نمايشگاه بيان كرد: با توجه به اين كه بخشي از اقلام تنظيم بازار در نمايشگاه عرضه مي شود و هنوز به شهرستان نرسيده و اين كه نمايشگاه با تاخير آغاز شد در صورت موافقت كميته نمايشگاهي شهرستان، احتمال تمديد وجود دارد.
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس اقلام تنظيم بازار را شامل برنج، گوشت قرمز و مرغ و ميوه اعلام كرد و گفت: به دليل برخي مشكلات در تامين برق تجهيزات عرضه، گوشت قرمز در دو عامليت فروش خارج از نمايشگاه در حال توزيع است.
وي افزود: حدود 20 تن برنج هندي و تايلندي از اقلام تنظيم بازار قرار است در نمايشگاه بهاره عرضه شود و ميوه هاي تنظيم بازار نيز در روزهاي پاياني سال در 12 عامليت فروش در سه شهر طبس، عشق آباد و ديهوك توزيع خواهد شد.
شهرستان طبس با 75 هزار نفر جمعيت، 57 هزار كيلومتر مربع مساحت دارد و از آن با عنوان پهناورترين شهرستان استان و ايران از نظر مساحت ياد مي شود.
شهر طبس در 270 كيلومتري غرب بيرجند مركز خراسان جنوبي قرار دارد.
7217*3028

سرخط اخبار استان‌ها