کد خبر: ۱۹۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - 2018May 23
مشاوره تغذیه با حضور کارشناسان طب سنتی در دومین جشنواره طعم سلامت با هدف تشخیص بیماری ها، ترویج و توسعه فرهنگ تغذیه سالم برای بازدیدکنندگان انجام می شود
شفا آنلاین>سلامت>مشاوره تغذیه در دومین جشنواره طعم سلامت در ماه مبارک رمضان در برج میلاد برای بازدید کنندگان، رایگان انجام می شود.

به گزارش شفا آنلاین، همچنین مشاوره تغذیه با حضور کارشناسان طب سنتی(Traditional medicine) در دومین جشنواره طعم سلامت با هدف تشخیص بیماری ها، ترویج و توسعه فرهنگ تغذیه سالم برای بازدیدکنندگان انجام می شود.

در طب سنتی حفظ الصحه اهمیت اساسی و ابتدایی دارد که بدون رعایت آن بهترین دواها و درمان‌ها اثر مطلوب نخواهد داشت. با رعایت حفظ الصحه به طبیعت بدن خود کمک می‌کنیم و از موارد حفظ الصحه غذایی است که می‌خوریم و تعذیه، از مباحث مهم و بنیادین در طب سنتی است.

دومین جشنواره طعم سلامت به همت مرکز فرهنگی تحقیقاتی غذای سالم با همکاری برج میلاد و اداره کل طب سنتی وزارت بهداشت با شعار «پس انداز سلامتی با غذای سالم» در راستای تحقق طرح تحول سلامت در بُعد اصلاح سبک تغذیه و حمایت از کالای ایرانی همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

ارائه مشاوره طب سنتی، مزاج شناسی، عنبیه شناسی و رایحه درمانی از دیگر امکاناتی است که بازدیدکنندگان می توانند به صورت رایگان از آن بهره مند شوند.

علاقه‌مندان می توانند با حضور در این جشنواره از ساعت ۱۷ تا یک بامداد علاوه بر بازدید از جشنواره، از مشاوره تغذیه نیز بهره مند شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: