۳ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹
کد خبر: 82773527
T T
۰ نفر
پرداخت تسهيلات ارزان قيمت براي توليدكنندگان گياهان دارويي در البرز

كرج- ايرنا- رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان البرز گفت كه براي توسعه كشت گياهان دارويي تسهيلات با نرخ سود 6 درصد با دوره بازپرداخت 6 ساله پرداخت مي شود.

به گزارش ايرنا، سيد مجيد موسوي روز يكشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به منظور اجراي سياست هاي دولت مبني بر ايجاد اشتغال و توسعه كشت گياهان دارويي ستادي با همين عنوان در كشور و همچنين در استان راه اندازي شده است.
وي اظهار داشت: هدف اصلي اين ستاد توسعه كشت گياهان با ارزش دارويي است كه براي سلامتي انسان نقش اساسي دارند كه علاوه بر اين در امر ايجاد اشتغال و توليد ناخالص ملي و در بحث صادرات نيز به همين ترتيب اهميت و تاثير گذاري بالايي خواهند داشت.
موسوي اضافه كرد: با همت دستگاه هاي دست اندركار و بخش خصوصي نشست هاي مختلفي با مباحث زنجيره توليد تا فرآوري و صادرات تشكيل شده كه اميدواريم نتايج خوبي داشته باشد.
وي گفت: به همين منظور كشاورزاني كه علاقه مند به كشت گياهان دارويي هستند شناسايي خواهند شد و آن ها را به كارگاه ها و صنايعي كه فرآوري گياهان داروئي دارند متصل خواهيم كرد، به نحوي كه وقتي كشاورزي محصولي را كشت مي كند اطمينان داشته باشد كه محصول خود را مي تواند به فروش برساند.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي البرز افزود: براي توسعه اين كار تسهيلات با نرخ سود 6درصد با دوره بازپرداخت 6 ساله در نظر گرفته شده بنابراين تمام افرادي كه علاقه مند به اشتغال در اين امر هستند مي توانند از اين تسهيلات استفاده كنند.
6156 / 6155خبرنگار: نوشين طهماسبي**انتشاردهنده: محمد عزيزپور

سرخط اخبار استان‌ها