كالاهاي مورد نياز مردم به طور كامل تامين شده است

اروميه- ايرنا- معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار آذربايجان غربي گفت: كالاهاي اساسي و مورد نياز مردم در حال حاضر به طور كامل تامين شده و شهروندان در اين خصوص نگراني نداشته باشند.

رضا حسيني روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظيم بازار آذربايجان غربي افزود: كالاهاي استراتژيك نيز به مقدار كافي در انبارهاي آذربايجان غربي ذخيره شده و به تدريج در دسترس مردم قرار مي گيرد.
وي اضافه كرد: قيمت گوشت در آذربايجان غربي كه يك استان توليد كننده اين محصول پروتئيني است، نبايد بالاتر از ساير استان ها باشد و در راستاي بهبود قيمت اين محصول بايد نهادهاي مختلف دخيل اهتمام لازم را داشته باشند.
وي بيان كرد: دستگاه هاي مسوول عواملي كه باعث اين افزايش مي شود، را بررسي و تصميمات لازم را براي كنترل قيمت گوشت در استان اتخاذ كنند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار آذربايجان غربي در رابطه با برنج مورد نياز بازار استان نيز گفت: در زمينه برنج نبايد هيچ كمبودي در بازار وجود داشته باشد و تا اوايل هفته آينده، برنج مورد نياز مردم به بازار تزريق مي شود.
حسيني بر تامين لاستيك ناوگان حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي تاكيد كرد و افزود: از تمام ظرفيت هاي پايانه هاي مرزي براي واردات و تامين لاستيك مورد نياز ناوگان حمل و نقل جاده اي و مسافري استفاده مي شود.
وي اضافه كرد: افرادي كه داراي كارت بازرگاني هستند، مي توانند لاستيك هاي داراي استاندارد اجباري را وارد كنند.
وي با تاكيد بر همراهي مردم براي برخورد با متخلفان بيان كرد: كنترل قيمت ها در سطح بازار به صورت لحظه اي انجام و با متخلفان نيز برخورد مي شود.
به گزارش ايرنا، در اين جلسه دستگاه هاي اجرايي مرتبط با تنظيم بازار گزارش هاي خود را در خصوص تمهيدات انديشيده شده براي كاهش مشكلات مردم ارائه دادند.
در ماه هاي اخير با سودجويي برخي افراد از افزايش قيمت ارز و همچنين به بهانه اين افزايش، قيمت بسياري از اقلام روند صعودي يافت و تعداد زيادي نيز اقدام به احتكار كالا براي افزايش قيمت كردند كه با همه اين افراد برخوردهاي لازم صورت مي گيرد.
8137/2093

سرخط اخبار استان‌ها