۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱

مدیر کل آموزش وزارت جهاد کشاورزی:

۳۸۰۰ دوره آموزشی ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی اجرا می شود

۳۸۰۰ دوره آموزشی ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی اجرا می شود

قزوین- مدیرکل آموزش وزارت جهاد کشاورزی گفت: به منظور ارتقای سطح علمی کارکنان تا پایان سال جاری برگزاری ۳ هزار و ۸۰۰ دوره آموزشی ویژه کارکنان جهاد کشاورزی تصویب شده و در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، محمد میثمی‌تبار در دوره آموزشی با عنوان نقش آموزش در توسعه منابع انسانی ویژه مدیران که صبح امروز در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به منظور ارتقا سطح علمی کارکنان، تا پایان سال جاری ۳ هزار و ۸۰۰ دوره آموزشی ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تصویب و در حال اجرا است.

وی ادامه داد: برنامه آموزش کارکنان وزرات متبوع همه ساله بر اساس نیازسنجی، ابتدای سال از طریق معاونت‌های تخصصی و سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها در قالب تقویم‌های آموزشی ابلاغ و تا پایان سال بر مبنای فرآیند اجرایی که از سوی مراکز آموزشی با نظارت دفتر آموزش وزارت متبوع انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: در سال جاری نیز بر مبنای همین تقویم آموزشی که ابتدای سال از سوی کمیته منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تصویب شده در قالب تقویم و تقریباً ۳ هزار و ۸۰۰ دوره تصویب شده که این دوره در حال اجرا در سراسر کشور از سوی مراکز آموزشی سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها است.

میثمی‌تبار اضافه کرد: از این میزان دوره تصویب شده در حال حاضر یک هزار دوره در سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها اجرا شده است.

مدیرکل آموزش وزارت جهاد کشاورزی به طرح‌های در دست اقدام ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و عنوان کرد: طرح مهارت‌افزایی کارکنان جدیدالاستخدام در قالب کارگاه‌های آموزشی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های کشت و صنعت، شرکت‌های سهامی و زراعی و تعاونی‌های تولید تدوین شده و مراحل نهایی خود را طی می‌کند که در صورت تصویب تا پایان سال، از ابتدای سال آینده اجرا می‌شود.

میثمی‌تبار مطرح کرد: این کارکنان جدیدالاستخدام تقریباً ۶ ماه در شرکت‌های بخش خصوصی مشغول آموزش شده و به صورت عملی فرآیند تولید بخش کشاورزی را آموزش می‌بینند تا با توانمندسازی از طریق آموزش بتوانند دانش و تجربیات خود را به کشاورزان و بهره‌برداران انتقال و گام‌های مؤثری در راستای رشد و توسعه بخش کشاورزی بردارند.

کد خبر 3025769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha