مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد گفت :در دهه ماه گذشته سال ۹۴ بازرسین بهداشت محیط در شهرستانهای شهرکرد ،بن و سامان بیش از ۲۳ تن مواد غذایی و آرایشی بهداشتی را کشف ،ضبط و معدوم کردند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل ازروابط عمومی مرکز بهداشت شهرکرد ،مهندس خليلي افزود :اين مواد شامل انواع كنسرو و كمپوت،عرقيجات غير مجاز و بدون مجوز ،آب ميوه هاي تاريخ گذشته ،شيريني جات و انواع مواد آرايشي و بهداشتي بدون مجوز مي باشد .

وي گفت در اين راستا تعداد ۱۸ مركز تهيه و توزيع تعطيل و ۳۶۶ مورد متخلف به تعزيرات .حكومتي معرفي شدند .وي تاكيد كرد نمونه گيري از مواد غذايي به طور مستمر انجام مي شود و طي نه ماهه سال ۹۴ تعداد ۲۰۱۰ مورد نمونه گيري از مواد غذايي انجام شده است .

خليلي به بازديد و معاينات بهداشت حرفه اي نيز اشاره كرد وگفت ۲۸۸۶ مورد بازديد از كارگاهها در اين سه شهرستان صورت گرفته و۷۵۹۸ نفر معاينه رانندگان ،شاغلين در كارگاهها و داوطلبان استخدام انجام شده است .

ايشان ادامه دادند سه خانه بهداشت كارگري نيز در سال ۹۴ راه اندازي شده و ۶ نفر كارشناس بهداشت حرفه اي در كارگاهها بكار گيري شده اند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =