برگزاری ۱۲ جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران اردبیل

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال حدود ۱۲ جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران در اتاق بازرگانی اردبیل تشکیل شده که هدف از این جلسات رفع مشکل واحدهای تولیدی است.

حسین پیرمؤذن ظهر امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران استان اردبیل اظهار داشت: در جلسه امروز کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران مشکلات 5 واحد تولیدی استان اردبیل مورد بررسی قرار می‌گیرد که تمامی این واحدها به دلیل مشکلاتی در بازپرداخت تسهیلات بانکی دچار مشکل شده‌اند.

وی گفت: طرح پرورش ماهی در شهرستان گرمی، شرکت بسته‌بندی مواد غذایی، کارخانه پنبه پاک‌کنی وش دشت مغان، شرکت تعاونی مخملبافت آرتا و شرکت تعاونی 935، 5 واحد تولیدی هستند که در جلسه امروز کمیته حمایت قضایی به مشکلات آنان رسیدگی می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل افزود: از ابتدای سال تا به امروز 12 جلسه کمیته حمایت از قضایی سرمایه‌گذاران استان اردبیل در محل اتاق بازرگانی تشکیل شده است که هدف از برگزاری این جلسات شروع فعالیت مجدد واحدهای تولیدی استان اردبیل و رونق کسب و کار است.

پیرموذن تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسات مشکل واحدهای تولیدی بخش خصوصی استان اردبیل برطرف شود چرا که نقش مهمی در تأمین اشتغال دارند و کمیته حمایت قضایی نیز به طور جد از این سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =