نرخ شیر خام افزایش یافت/ ایران پرچم دار تولید قزل آلا در دنیا

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: نقطه توقف خرید حمایتی زمانی است که قیمت شیر به حالت تعادلی و نرخ مصوب تنظیم بازار برسد.

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،ایران رتبه سوم تولید گردو در جهان تا پای انار آفریقا به میدان رسید از مهم ترین رویدادهای کشاورزی در هفته ای که گذشت؛

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: در حال حاضر میوه های خارجی همچون لیموترش برزیل و ترکیه، سیب فرانسه، گلابی چینی و انار آفریقا به تازگی در بازار عرضه می شود .


رئیس سازمان شیلات گفت: ایران پرچم دار تولید قزل آلا در آب های شیرین دنیا است از این رو به هر نحو ممکن باید از پرورش دهندگان و زنجیره صنعت قزل آلا حمایت کنیم.


مدیرکل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی گفت:تولید خرما سال گذشته یک میلیون تن بوده که پیش بینی می شود امسال با افزایش 100 هزار تنی تولید به یک میلیون و 100 هزار تن برسد.


مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان گفت:پیش بینی می شود امسال حدود 15 الی 16 هزار تن میگو در مزارع تولید شود که این رقم نسبت به سال گذشته با افزایش 50 درصدی همراه بوده است.

مجری طرح گندم گفت:وضعیت برداشت گندم تا به امروز نسبت به مشابه سال گذشته 23.2 درصد افزایش داشته است.


معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: صادرات محصولات لبنی به بازارهای هدف در مقایسه با سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است.


مدیر کل دفتر میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت:کشور ما بعد از چین و آمریکا رتبه سوم تولید در جهان را به خود اختصاص داده است.


مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: نقطه توقف خرید حمایتی زمانی است که قیمت شیر به حالت تعادلی و نرخ مصوب تنظیم بازار برسد.


دبیر انجمن صنایع لبنی کشور گفت: اگرچه صادرات محصولات لبنی به عراق و افغانستان کاهش یافته اما امکان صادرات 500 میلیون دلاری این محصولات به روسیه وجود دارد.


انتهای پیام/








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
اقا خواهشندیم یه فکری به حال این دامداران بدبخت بکنید اخه با نرخ دیگه دامداری صرف نداره همش شده زیان تو را خدا یه فکری به حال این قشر جامع بکنید
آخرین اخبار