۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷
کد خبر: 82984883
T T
۰ نفر
مشكلات تولیدكنندگان صنایع غذایی بررسی می شود

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر كشور گفت: مشكلات تولیدكنندگان و فعالان صنایع غذایی و برندهای معروف مواد غذایی با توجه به شرایط كشور روز سه شنبه در نشستی مشترك با حضور وزیر كشور بررسی می شود.

«بابك دین پرست» روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: این نشست به همت وزارت كشور و با حضور 100 برند برتر تولید كننده مواد غذایی كشور و معاونان 10 وزارتخانه و دستگاه های مرتبط با موضوع و پاسخگو در این حوزه برگزار می شود.
وی مهم ترین هدف از برگزاری این نشست مشورتی - اجرایی را احصا دقیق موانع و مشكلات این گروه از فعالان اقتصادی و فراهم كردن اجماع كامل در سطح دستگاه های دولتی برای حمایت مستمر و موثر از تولیدكنندگان مواد غذایی و رفع دغدغه های فعالان این حوزه مهم و اثر گذار برای ادامه و توسعه فعالیت های تولیدی عنوان كرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر كشور تاكید كرد: در این نشست مشترك تلاش می شود تا موانع و مشكلات واحد‌های تولیدی مواد غذایی درشرایط حساس كنونی، بررسی و حل و فصل شود، چرا كه تامین موادغذایی سالم با كیفیت و با قیمت مناسب با تكیه برمحصولات تولید داخلی یكی از اولویت های مهم در كشور است.
دین پرست همچنین اظهار داشت: گزارش جمع بندی و مصوبات این نشست به صورت دقیق و كامل به همراه پیشنهادهای لازم برای رییس جمهوری و سایر مقامات كشور ارسال و تا حصول نتایج مورد نظر پیگیری می شود.
وی یادآور شد: نشست مشترك بخش دولتی با فعالان بخش های مختلف اصناف از برنامه های ادواری حوزه معاونت اقتصادی وزارت كشور است.
معاون وزیر كشور همچنین گفت: با موافقت عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر كشور، نشست مشترك بعدی با حضور فعالان و تولید كنندگان لوازم خانگی در آینده نزدیك برگزار می شود.
سیام*3070**1336
۰ نفر