۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴
کد خبر: 82095332
T T
۰ نفر

هیات تخصصی كشاورزی اوكراین وارد البرز شد

۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴
کد خبر: 82095332
هیات تخصصی كشاورزی اوكراین وارد البرز شد

كرج-ایرنا-عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی استان البرز از ورود هیات 24 نفره تخصصی كشاورزی و صنایع وابسته اوكراین به سرپرستی نایب رئیس اتاق بازرگانی كی یف به استان خبر داد.

بیتا بیات روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: هیات تجاری اوكراین با هدف آشنایی با ساختار و ظرفیت های كشاورزی این منطقه به البرز سفر كرده است.
وی با اشاره به اینكه استان البرز قطب علمی كشاورزی در كشور محسوب می‌شود اظهار كرد: بازدید از مراكز تحقیقاتی و كشا ورزی این استان از جمله برنامه های این هیات تخصصی كشاورزی است.
وی خاطرنشان كرد: این هیات كشاورزی متشكل از مسئولان و كارشناسان شركت هایی مواد غذایی، ماشین آلات كشاورزی، دام و طیور، حمل و نقل و لجستیك، صنایع چوب، فرآورده های معدنی به مدت یك روز دراستان البرز حضور خواهد داشت.
بیات تاكید كرد :پس ازتوافق برجام تاكنون هیات های اكراینی،بوسنی، ایتالیا، كرواسی، لهستان ، فرانسه و استونی، تایوان ، پرتقال و چین از جمله كشورهای بودند كه به این استان البرز سفر كرده اند.
استان البرز با برخورداری از حدود سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و كوچك از قطب های صنعتی كشور است كه بخشی از تولیدات صنعتی این استان به خارج از كشور صادر می شود.
7411/1535
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد