تشکیل جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر

18:00 - 02 دی 1394
کد خبر: ۱۱۲۸۵۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر با موضوع بهداشت و سلامت مواد غذایی تشکیل شد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان اهر در  جلسه  شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر رئیس دادگستری و رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان  گفت: با عنایت به بند 5 اصل 156 قانون اساسی، پیشگیری از وقوع جرم وظیفه دستگاه قضائی است لکن همت همگانی می خواهد و باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی تصریح کرد: دستگاه قضائی شهرستان اهر ضمن بررسی مسائل و گزارشات دریافتی از مراجع بهداشتی از جمله بهداشت محیط را بطور جدی و دقیق رصد می نماید چرا که این مسئله با جان و امنیت شهروندان سرکار دارد و عواملی که باعث به خطرافتادن این امنیت شود دستگاه قضائی با عنایت به وظایف و اختیارات قانونی با قاطعیت با آن برخورد خواهد نمود.
 
حجت الاسلام نظری افزود: در حال حاضر تعداد 409 فقره پرونده های جرائم بهداشتی در دادگستری اهر مطرح می باشد و سعی می شود با سرعت روند رسیدگی آن طی و از موجودی کاهش یابد.
 
در ادامه نیرپور رئیس بیمارستان باقرالعلوم گزارشی از وضعیت موجود کشتارگاه دام شهرستان اهر ارائه نمود و هریک از اعضای ستاد حاضر در جلسه در این خصوص گزارش و نظرات خود را بیان نمودند.
در این جلسه شورای اسلامی شهر و شهردار مکلف و موظف شدند تا آخر سال نسبت به رفع نقص و کمبودها و تجهیز به سیستم مکانیکی و ساماندهی امور بهداشتی داخل کشتارگاه و محیط آن اقدام نمایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *