Iranian Agriculture News Agency

تقدیر معاون وزیر جهادکشاورزی از رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

گلستان پیشرو مرحله نخست طرح نظام نوین ترویج در کشور شناخته شد

دکتر اسکندر زند معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از سید علی حسینی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان به دلیل طراحی و انجام مرحله نخست طرح نظام نوین ترویج در کشور و نیز حضور استان گلستان به عنوان یکی از استان های پایلوت و پیشرو این برنامه تقدیرکرد.

گلستان پیشرو مرحله نخست طرح نظام نوین ترویج در کشور شناخته شد


به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، در بخشی از متن این لوح آمده است : موفقیت های سازمانی مدیون تلاش گسترده، عمیق و بدون توقع مدیران وکارشناسانی است که دانش، تخصص و عمر گران بهای خود را سرمایه ای برای بهبود و ارتقای کارایی منابع انسانی قرار داده اند. بدین وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در همکاری مؤثر در طرح نظام نوین ترویج اعلام داشته وامیدوارم که مساعی آن جناب تا پایداری کامل نظام آموزش و تحقیقات در سراسر استان تداوم یابد . از درگاه ایزد منان ضمن دوام عزت وسلامت، موفقیت های روز افزون برایتان مسالت می نمایم .

گفتنی است با توجه به طراحی و انجام مرحله نخست طرح نظام نوین ترویج در کشور و نیز حضور استان گلستان به عنوان یکی از استان های پایلوت و پیشرو این برنامه، همکاری گسترده ای از سوی این مرکز در راستای اجرای شایسته این طرح انجام شد.

این مهم پس از ارزیابی های کشوری، از سوی زند مورد تقدیر قرار گرفت.

در همین راستا در گردهمایی سراسری روسای موسسه ها، پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات, آموزش و ترویج کشاورزی, معاونان سازمان و روسای موسسه ها و مراکز تحقیقاتی در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شده بود ضمن اعلام این مهم با اهدای لوح تقدیر از حسینی تجلیل به عمل آمد .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید