۰۷ خرداد ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۶۸۸۱
انتشار: ۱۹:۵۹ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۴

قیمت گوشت تا پایان سال افزایش نمی یابد

ملکی با اشاره به ثبات قیمت گوشت در بازار گفت:هر کیلو شقه بدون دنبه به قیمت 33 تا 34 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

علی اصغر ملکی رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در گفتگو با میزان با اشاره به ثبات قیمت گوشت گوسفندی در بازار گفت:قیمت گوشت سه هقته است که ثابت مانده و تغییر نکرده است.

وی افزود:هرکیلو شقه بدون دنبه به قیمت 33 تا 34 هزار تومان به مصرف کنندهه عرضه می شود.

ملکی تصریح کرد :پیش بینی می شود تا پایان سال نیز قیمت گوشت تغییر نکند و ثابت بماند.

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در بازار هیچ کمبودی نیست و بازار اشباع شده است و همین امر موجب ثبات قیمت گوشت شده است.
ارسال به دوستان
دستگیری عامل درگیری در بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان کونسیسائو پس از هفت سال پورتو را ترک می‌کند؛ وداع با اسطوره‌ای پرافتخار ویسی: اعتراض به داوری در ایران عادت شده؛ با تمام قوا مقابل پیکان بازی می‌کنیم رونمایی از توپ فینال لیگ قهرمانان؛ غرش شیرها در ومبلی! فرماندار مشهد: ۹۵ میلیون تومان وام بلاعوض به مالکان آسیب‌ دیده سیل مشهد تعلق می‌گیرد  تحریم‌ های جدید اتحادیه اروپا علیه ۲۰ فرد و نهاد روسیه ششمین قهرمانی متوالی محرمی در کرواسی؛ رکوردشکنی لژیونر ایرانی با 9 جام! تصادف وحشتناک ۲ خودروی قاچاق سوخت در بندرعباس (فیلم) سرمربی استقلال خوزستان: دوستان فقط می‌خواهند عکس کت و شلواری بگیرند!/ شهری که مهد فوتبال است ولی پشت این اسم پنهان شدیم و یک زمین چمن نداریم دوره دانش افزایی دروازه بانی مدرن فوتسال در نهاوند کلاهبرداری با ترفند ارسال چمدان یک میلیون دلاری حضور وزیر خارجه عمان در منزل شهید امیرعبداللهیان نتانیاهو : تمایلی به پایان دادن جنگ ندارم گل‌گهر در بحران: 7 بازی بدون برد و خطر یازدهمی ایلنا: افزایش حقوق بازنشستگی به ۲۰ میلیون تومان دروغ است!
وبگردی