رونق بازار مواد غذایی با ورود برندهای اروپایی

ورود برندهای اروپایی در حوزه صنایع غذایی یکی از ره‌آوردهای دوران پسابرجام است و به این ترتیب شاید بتوان شاهد رونق بازار مواد غذایی و تعدیل قیمتها بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ورود برندهای اروپایی به بازار مواد غذایی، یکی از رهاوردهای دوران پسابرجام است که با ورود شرکت‎های اروپایی، سرمایه‎گذاری‌ها و تکنولوژی‌های آنها می توان امیدوار بودکه ظرفیت‌ خالی کارخانه های صنایع غذایی را پر کرد و این امر  رونق بازار مواد غذایی و تعدیل قیمتها را به دنبال خواهد داشت.

کارشناسان معتقد هستند که همکاری و مشارکت با کشورهای اروپایی در زمینه صنایع غذایی، هم تولید داخلی را افزایش و هم مردم را که تمایل زیادی به مصرف مواد غذایی درجه یک دارند، زیاد می‎کند و این امر گردش چرخ اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذکر است که باید در زمینه غلات، نان‎های فرآوری شده، صنایع گوشتی فرآوری شده، انواع پاستا، محصولات لبنی، انواع آب میوه و مشتقات میوه، انواع بیسکویت و شکلات و ... با ورود سرمایه‌گذاری برندهای اروپایی، وضعیت تولید و صادرات این محصولات را بهبود بخشید تا افزایش صادرات را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار