آزمایشگاه مواد غذایی مرجعان خاتم در آزمون مهارت (PT) بین المللی موفق به کسب نمره قبولی شد

آزمایشگاه مرجعان خاتم یکی از مجموعه های پیشرو در زمینه کنترل کیفی مواد غذایی است. این آزمایشگاه علاوه بر شرکت در آزمون های مهارت که در ایران برگزار می شود، به منظور اطمینان بیشتر از اعتبار نتایج در سطح جهانی نیز در آزمون مهارت بین المللی که در کشور ایتالیا برگزار شد، مشارکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی در میان پنجاه و هشت آزمایشگاه از سی و پنج کشور دنیا شد.

این موفقیت نشان دهنده تعهد و تلاش بی وقفه این آزمایشگاه برای تضمین کیفیت نتایج آزمایشگاهی در کشور و جهان است. آزمایشگاه مرجعان خاتم در حال حاضر مشغول انجام پروژه های مهم و نوآورانه ای است که قرار است در آینده نزدیک به نتایج چشمگیری برسد. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت آزمایشگاه به آدرس marjaangroup.com مراجعه کنید.

آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی

آزمایشگاه مواد غذایی مرجعان خاتم به عنوان بهترین آزمایشگاه کشور، قادر به انجام آزمایش‌های مختلف مواد غذایی از جمله اندازه گیری باقیمانده سموم شیمیایی، آزمایش سموم قارچی یا مایکوتوکسینها، اندازه گیری فلزات سنگین، آزمون میکروبی، آزمون های شیمی عمومی و ... مرتبط با خوراک انسان و دام در آزمایشگاه تهران، آزمایشگاه بندر امام خمینی و آزمایشگاه خرمشهر است.

آزمایشگاه مواد غذایی مرجعان خاتم در آزمون مهارت (PT) بین المللی موفق به کسب نمره قبولی شد

چرا آزمایشگاه مواد غذایی مرجعان خاتم؟

  • منتخب آزمایشگاه نمونه کشوری در بین تمامی صنایع آزمایشگاهی از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در سال 1402
  • منتخب نمونه کشوری در سنوات گذشته از سوی سازمان ملی استاندارد و سازمان غذا و دارو
  • کسب نتایج قابل قبول در آزمون های مهارت - برگزار شده توسط سازمان غذا و دارو
  • کسب نتایج قابل قبول در ده ها آزمون مهارت برگزار شده در داخل و خارج کشور از سال 2005
  • نیروی انسانی مجرب، متخصص و آموزش دیده
  • سرعت پاسخگویی سریع
  • دامنه وسیع خدمات آزمایشگاهی (تخصصی و عمومی)
  • مشاوره فنی و تخصصی
  • اجرای برنامه های منظم در جهت اطمینان از اعتبار نتایج
  • دارای گواهینامه استاندارد ISO17025 از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران
  • همکار سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی

آزمون مهارت یا Proficiency Test چیست؟

آزمایشگاه مواد غذایی مرجعان خاتم در آزمون مهارت (PT) بین المللی موفق به کسب نمره قبولی شد

یکی از روشهای معتبر برای حصول اطمینان از اندازه گیری ها و کیفیت خدمات آزمایشگاه ها و ارزیابی عملکرد فنی آنها است. این آزمون مهارت (PT) روشی برای ارزیابی و مقایسه عملکرد و نتایج آزمایشگاه ها با یکدیگر، توسط یک مرجع بی طرف است که این مرجع براساس الزامات استاندارد ISO/IEC 17043 اقدام به طراحی و برگزاری آزمون می کند. نمونه های تحت آزمایش با غلظت های مشخصی آلوده شده و به آزمایشگاه های شرکت کننده در این آزمون فرستاده می شوند. آزمایشگاه ها بعد از انجام آزمون های مربوطه، نتایج را برای مرجع بی طرف یا مستقل ارسال می کنند. سازمان مرجع پس از ارزیابی نتایج، گزارش عملکرد آزمایشگاه ها را با درج کد محرمانه انحصاری برای هر آزمایشگاه ارسال کرده تا مشخص شود که نتایج و عملکرد آنها تا چه میزان صحت دارند.

اهمیت آزمون مهارت یا Proficiency Test

عملکرد موفق در این آزمون ضمن افزایش حس اعتماد به نفس به کارکنان و مدیران مجموعه، باعث افزایش اطمینان مشتریان به نتایج و اندازه گیری های نمونه های ارسالی به آزمایشگاه می شود. علاوه براین، عملکرد موفق آزمایشگاه در آزمون مهارت می تواند اطمینان نهادهای تایید صلاحیت کننده را نسبت به عملکرد و نتایج آزمایشگاه افزایش دهد.

آزمایشگاه مواد غذایی مرجعان خاتم

شرکت خدماتی، آموزشی و تحقیقاتی مرجعان خاتم یک شرکت خصوصی دانش بنیان است که به عنوان یک شرکت مستقل، در سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی مرتبط با خوراک انسان و دام، بازرسی کالا، فعالیت های پژوهشی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی با اتکا به مجوزها و گواهینامه های رسمی خود فعالیت می کند. رسالت اصلی این مجموعه مشارکت مسئولانه در حفظ سلامت و بهداشت جامعه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1863822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =