۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳
کد خبر: 82997379
T T
۰ نفر

2 اغذيه فروشي در دزفول تعطيل شدند

۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳
کد خبر: 82997379
2 اغذيه فروشي در دزفول تعطيل شدند

دزفول - ايرنا - رئيس مركز بهداشت دزفول گفت:2 واحد صنفي عرضه مواد غذايي در اين شهرستان به علت رعايت نكردن اصول بهداشتي با حكم دادستاني تعطيل شدند.

رضا پورآئين روز شنبه در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت:در راستاي بازرسي از اماكن تهيه و توزيع مواد غذايي و بازرسي انجام شده 2 مغازه فروش ساندويچ فلافل به علت رعايت نكردن اصول بهداشتي تعطيل شدند.
وي با بيان اينكه تعطيلي اين واحدها با حكم دادستاني صورت گرفته است گفت:با توجه به گرمي هوا و انتقال سريع بيماري ها رعايت اصول بهداشتي در مراكز تهيه غذا ضروري است و در صورتي كه واحدي اصول بهداشتي را رعايت نكند با آن برخورد مي شود.
پورآئين ادامه داد:تا زماني كه نواقص بهداشتي رعايت نشوند اين مراكز اجازه فعاليت نخواهند داشت ضمن اينكه تكرار تخلف بهداشتي تعطيلي مجدد آنها را به دنبال خواهد داشت.
به دنبال استقبال مردم به ويژه جوانان از ساندويچ ، مغازه هاي عرضه ساندويچ به ويژه ساندويچ فلافل در سطح شهر دزفول افزايش چشم گيري داشته است.
محله قلعه دزفول به دليل تعداد زياد واحدهاي عرضه فلافل به بازاري براي فروش اين ماده غذايي تبديل شده و همچنان تعداد واحدهاي عرضه ساندويچ در آن رو به افزايش است.
واحدهاي عرضه ساندويچ و فلافل در محله قلعه دزفول تا ساعاتي از بامداد همچنان داير بوده و مشتري دارند.
7278/6068

سرخط اخبار استان‌ها