۳۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۵۴
کد خبر: 82042185
T T
۰ نفر

حضور هیات تجاری پرتغال و گسترش تعاملات تجاری با البرز

۳۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۵۴
کد خبر: 82042185
حضور هیات  تجاری پرتغال و گسترش تعاملات تجاری با البرز

كرج-ایرنا-دبیركل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی استان البرز از حضور هیات 11نفره تجاری و اقتصادی كشور پرتغال به سرپرستی پدروماگیلیانش مدیر كل بین الملل اتاق بازرگانی و صنایع این كشور در البرز خبر داد.

مسعود قاسمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگا ایرنا افزود: هیات تجاری پرتغال با هدف آشنایی با ساختار اقتصادی وتجاری این منطقه روز شنبه چهارم اردیبهشت به این استان سفر خواهد كرد.
وی با اشاره به اینكه اتاق البرز بستر لازم را برای مشاركت سرمایه گذاران خارجی فراهم كرده است، اظهار كرد: آشنا كردن هیات های تجاری خارجی با ظرفیت ها و توانمندی های البرز از مهترین رسالت های اتاق البرز است.
وی خاطرنشان كرد: هیات تجاری و بازرگانی متشكل از مسوولان و كارشناسان شركت های در زمینه های سلامت، تجهیزات پزشكی و دارویی، محصولات الكتریكی و الكترونیكی، لوازم خانگی، IT، رسانه های تصویری، حمل و نقل، مشاوره مهندسی و محیط زیست، مبلمان اداری، محصولات نفتی و مشتقات به مدت یك روز دراستان البرز حضور خواهد داشت.
قاسمی یادآور شد: پس از توافق برجام تاكنون هیات های اكراینی، بوسنی، ایتالیا، كرواسی، لهستان، فرانسه و استونی از جمله كشورهای بودند كه به این استان سفر كرده اند.
وی تاكید كرد: حضور این هیات ها به منظور شناسایی فرصت ها و آشنایی هر چه بیشتر در خصوص زمینه های همكاری مشترك بین دو كشور و استفاده بهینه از فرصت های بوجود آمده در شرایط پسا برجام خواهد بود.
دبیر كل اتاق بازرگانی البرز اظهاركرد: اكنون ارتباط تجاری و اقتصادی استان البرز با سایر كشورها برقرار شده و یكی از مهمترین اهداف این است كه بتوانیم از یك كشور واردات محوری به صادرات محور تبدیل شویم.
7411/1535

سرخط اخبار استان‌ها