کد خبر: ۲۴۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019October 23
تحقق و الزام به رعایت استاندارد در همه بخش ها به خصوص موضوعاتی که به سلامت مردم ربط دارد وظیفه همگانی است و همکاری مردم و دستگاه ها می تواند موجب بهبود شاخص ها شود
شفا آنلاین>سلامت>رییس مرکز تایید صلاحیت سازمان استاندارد ایران گفت: استاندارد میزان نمک و شکر در مواد غذایی تولید شده در کشور با انجام اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی اصلاح شده و کاهش یافت.

به گزارش شفا آنلاین، علیرضا خاکی فیروز روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در گرگان اظهار داشت: تحقق و الزام به رعایت استاندارد در همه بخش ها به خصوص موضوعاتی که به سلامت مردم ربط دارد وظیفه همگانی است و همکاری مردم و دستگاه ها می تواند موجب بهبود شاخص ها شود.

وی بیان کرد: استانداردسازی و رعایت الزامات آن فقط وظیفه یک دستگاه خاص نبوده و همه باید برای افزایش شاخصه هایی که مسیر رسیدن به توسعه پایدار را هموار می کند مشارکت کنند.

مدیرکل استاندارد گلستان هم در این مراسم گفت: نخستین آزمایشگاه پیش‎بسته‎بندی کشور و اولین مرکز آزمون پیش‎بسته‎بندی در هفت برند دستمال کاغذی با هدف گام برداشتن در مسیر تولیدات منطبق با استاندارد در گلستان راه اندازی شده است.

محمود فرمانی بازرسی ۷ هزار و ۵۰۰ نوبت از فروشگاه ها و واحدهای تولیدی، بررسی تمامی نازل‎های سوخت و بررسی ۳ هزار باسکول سبک و سنگین استان و برگزاری ۹ هزار نفر ساعت آموزش را از جمله فعالیت های این اداره کل در نیمه نخست امسال برشمرد.

در این مراسم از برگزیدگان استاندارد گلستان در بخش واحدهای تولیدی و خدماتی، آزمایشگاه‎ها و شرکت‎های همکار در استانداردسازی تجلیل شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: