لزوم ضرورت نظارت بیشتر بر کیفیت نان در پلدختر

فرماندار پلدختر بر لزوم ضرورت نظارت بیشتر بر کیفیت نان در این شهرستان تاکید کرد

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین در پلدختر ، نورالدین درمنان در جلسه امنیت غذایی شهرستان پلدختر اظهار داشت: کیفیت نان برای مردم از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید نظارت بیشتر و بهتری بر این امر مهم صورت گیرد .
وی خواستار بازدیدها در بازرسی های نامحسوس از روند فعالیت های نانوایی های سطح شهر شد و افزود: نظارت ها باید نتیجه بخش و منجر به اصلاح واحدهای نانوایی شود .
وی عنوان کرد: شبکه بهداشت و درمان باید روی مسئله بهداشت و چگونگی تولید نان و کیفیت هر چه بهتر آن توجه بیش از پیش داشته باشد .
درمنان با بیان این که نظافت شهر و شستشوی آن در فصل گرما از اهمیت بیشتری برخوردار است گفت: شهرداری ها ، بخشداران و دهیاران به این موضوع توجه کنند و مسایل بهداشتی در سطح شهر و روستا پیگیر و بررسی کنند تا در فصل گرما مشکلاتی دامنگیر مردم نشود .
وی با اشاره به این که وضعیت بهداشت در حوزه روستا رضایت بخش نیست تصریح کرد : سالک باید در سطح شهر و روستاها و مناطق در معرض آلودگی پیشگیری و درمان شود .
فرماندار پلدختر خواستار رعایت بهداشت آب آشامیدنی و کلر زنی آن شد و گفت:دامنه فعالیت ها باید در مناطقی که آلودگی بیشتر و حیوانات ولگردو فضولات حیوانی بیشتر هستند سالک نیز گستره و شیوع بیشتری دارد که توجه بیشتری را می طلبد

ااسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =