خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت و گو با ایلنا:

صنوفی که در تامین کالاهای اساسی مردم نقشی ندارند باید تعطیل شوند

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۵۵۱

دادستان‌عمومی و انقلاب استان‌کرمانشاه گفت: صنوفی که در تامین کالاهای اساسی مردم نقشی ندارند باید تعطیل شوند.

محمدحسین صادقی‌دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اعلام وضعیت قرمز از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پی شیوع بیماری کرونا در استان اظهار کرد : متاسفانه علیرغم هشدارهای داده شده از سوی ستاد مدیریت کرونا در استان، هنوز شاهد ترددهای عادی به ویژه در برخی نقاط شهر همچون مسکن، نوبهار ، دولت آباد و الهیه هستیم .

وی تصریح کرد : با توجه به اینکه این حجم از تردد شیوع بیماری کرونا را در استان گسترده تر می‌کند ، بنابر این باید تدابیری در این رابطه اندیشیده شود تا جلوگیری و قطع زنجیره این ویروس اتفاق بیفتد .

داستان کرمانشاه متذکر شد : در این راستا به همه شهروندان کرمانشاهی اعلام می‌کنیم، برگزاری هرگونه جمعه بازار ، چهار شنبه بازار و بازار های عرضه مستقیم کالا ممنوع است .

وی اضافه کرد : همچنین از اتاق اصناف استان می‌خواهیم از فعالیت صنوفی که در تامین نیازهای ضروری و روزمره مردم نقشی ندارند از صبح فردا (24اسفند ) تا اطلاع ثانوی جلوگیری کنند .

صادقی افزود : در صورت عدم توجه واحدهای صنفی که مشمول این تعطیلی هستند، دایره نظارت بر اماکن عمومی ناجا با دستور قضایی مبادرت به پلمب واحد صنفی خواهد کرد .

 وی خاطر نشان کرد : گشت مشترک اتاق اصناف پلیس و معاون دادستان با پایش میدانی وضعیت را کنترل خواهند کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز